गैनीज़ सिल्क ऐंड साडिज़

गैनीज़ सिल्क ऐंड साडिज़
गैनीज़ सिल्क ऐंड सारीज़ फ़ैशन की दुनिया में मुहताज तआरुफ़ नहीं ही। गैनीज़ सिलक ऐंड सारीज़ गुज़शता 22 साल से ख़वातीन दक्कन का मन पसंद शोरूम रहा हैं। जहां शादी ब्याह ईद बरात-ओ-दीगर तक़ारीब के लिए दुल्हनों मुअज़्ज़िज़ ख़वातीन की पसं

गैनीज़ सिल्क ऐंड सारीज़ फ़ैशन की दुनिया में मुहताज तआरुफ़ नहीं ही। गैनीज़ सिलक ऐंड सारीज़ गुज़शता 22 साल से ख़वातीन दक्कन का मन पसंद शोरूम रहा हैं। जहां शादी ब्याह ईद बरात-ओ-दीगर तक़ारीब के लिए दुल्हनों मुअज़्ज़िज़ ख़वातीन की पसंद के आला मयारी मलबूसात का दीदा जे़ब-ओ-आँखों को ख़ीरा कर देने वाला कलैक्शन‌ पेश किया जाता है। गैनीज़ सिलक ऐंड सारीज़ गुज़शता 22बरसों से अपनी बेमिसाल ख़िदमात के ज़रीया मक़बूल हो चुका है जिस से आप सब वाक़िफ़ हैं।

गैनीज़ सिलक ऐंड सारीज़ के मैनिजिंग पार्टनर जनाब राजू ग्यानी ने एक ख़ुसूसी मुलाक़ात में ये बात बताई। उन्हों ने बताया कि शहर में जारी शादी सीज़न के मद्द-ए-नज़र हम ने मुअज़्ज़िज़ ख़वातीन के लिए कुछ ख़ास अलख़ास स्टाक मुल्क भर के मशहूर फ़ैशन डज़ानर की मदद से तैय्यार करवा कर मंगवाया है जो काबिल दीदा है नहीं पसंद-ओ-मुंतख़ब से ताल्लुक़ रखता है।

उन्हों ने कहा कि ग्यानीज़ पर क़दीम तर्ज़ के मलबूसात में जदीद तरीक़ा पर मुल्क भर के मशहूर फ़ैशन डिज़् एनर्स की मदद से तैय्यार करदा डिज़ानर साड़ियां-ओ-दीगर मलबूसात पेश किए जाते हैं जो वाक़्य देखने और पसंद-ओ-मुंतख़ब करने से ताल्लुक़ रखते हैं। यही वजह है कितक़रीबन दो दहों से ज़ायद अर्सा से जदीद असरी फ़ैशन और हैदराबादी तहज़ीबी रवायात के हसीन इमतिज़ाज पर मुश्तमिल मलबूसात गैनीज़ सिलक ऐंड सारीज़ पेश कर रहा है।

शहर हैदराबाद के शहरा आफ़ाक़ बाज़ार एबिडस‌ पर वाक़्य ग्यानीज़ सिलक ऐंड सारीज़ ही एक ऐसा शोरूम हो गया है जिस को ये एज़ाज़ हासिल है कि यहां हर बदलते फ़ैशन और जदीद डिज़ाइन के मयारी मलबूसात का हर रोज़ लेटस्ट कलैक्शन‌ मिल जाता है। दूर दराज़ इलाक़ों जैसे अज़ला पड़ोसी रियास्तों की भी कसीर ख़वातीन यहां से ख़रीदारी को तर्जीह देती हैं।

अक्सर एन आर आईज़ ख़वातीन भी जिन में ख़लीजी मालिक के इलावा आस्ट्रेलिया कैन्डा अमरीका और लंदन में मुक़ीम हैदराबादी ख़वाएन आला वराइटी और मख़सूस डिज़ाइन के लिए यहां तशरीफ़ लाती हैं। गैनीज़ सिलक ऐंड सारीज़ परशहर में जारी शादी सीज़न की मुनासबत से हर रोज़ नया स्टाक भी खुला जा रहा है । मुअज़्ज़िज़ ख़वातीन से ख़ाहिश की जाती है कि हुजूम से महफ़ूज़ रहने के लिए क़ब्ल अज़ वक़्त ख़रीदारी ओर दीगर मालूमात के लिए फ़ोन नंबर:4616982 / 83 पर राब्ता पैदा करें।

Top Stories