Thursday , December 14 2017

गैस मसले पर मजलिसे वुजरा (केबिनेट कमिटी) का 25 जुलाई को इजलास

नई दिल्ली 24 जुलाई ( पी टी आई )एक आली सतही बाइख़तियार मजलिसे वुजरा (केबिनेट कमिटी) का इजलास जुमेरात के दिन मुनाक़िद किया जाएगा ता कि क़ुदरती गैस और ईंधन तवानाई के क़िल्लत के शिकार प्लांटस को रिलाइंस इंडस्ट्रीज़ के के जी । डी 6 तेल के कणो

नई दिल्ली 24 जुलाई ( पी टी आई )एक आली सतही बाइख़तियार मजलिसे वुजरा (केबिनेट कमिटी) का इजलास जुमेरात के दिन मुनाक़िद किया जाएगा ता कि क़ुदरती गैस और ईंधन तवानाई के क़िल्लत के शिकार प्लांटस को रिलाइंस इंडस्ट्रीज़ के के जी । डी 6 तेल के कणों के अलावा दीगर ज़राए से फ़राहमी पर ग़ौर किया जाये ।

वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के एंटोनी की ज़ेर क़ियादत मजलिसे वुजरा का इजलास 22 जुलाई को मुक़र्रर था लेकिन मोईली ख़ानदान को सदमा पहुंचने की बिना पर मुल्तवी कर के 25 जुलाई को मुक़र्रर किया गया है ।गुज़िशता हफ़्ता के इजलास में मजलिस वुज़रा ने फ़ैसले किया था कि फ़िलहाल फ़र्टीलाइज़र के शोबा में इस्तेमाल की जाने वाली गैस को मुंतक़िल ना किया जाये क्योंकि इस तरह फ़सल के मौसम में पैदावार मुतास्सिर होने का अंदेशा था । ज़राए के बमूजब सरकारी ज़ेर-ए‍-इंतेज़ाम तेल और क़ुदरती गैस कारपोरेशन की तरफ‌ से तवानाई प्लांटस को ईंधन और गैस की सरबराही पर ग़ौर किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT