Saturday , November 18 2017
Home / District News / गोदावरी से अंदरून 3 साल हर घर को पानी की सरबराही

गोदावरी से अंदरून 3 साल हर घर को पानी की सरबराही

सिद्दिपेट 12 जनवरी: जारीया साल 62 हज़ार करोड़ का भारी बजट सरमाई असेंबली सेशन में पेश किया जाएगा। साबिक़ में किसी भी हुकूमत ने एसा बजट पेश नहीं किया ये एज़ाज़ सिर्फ़ टीआरएस के सर जाता है। इन ख़्यालात का इज़हार वज़ीर-ए-आला के चंद्रशेखर राव‌ ने दौरा दोबाक के मौके पर किया। वज़ीर-ए-आला ने हलक़ा दोबाक में कई एक तरक़्क़ीयाती कामों का संग-ए-बुनियाद रखा।

केसीआर ने दोबाक हाई स्कूल-ओ-जूनियर कॉलेज की जदीद इमारत का संग-ए-बुनियाद रखा। वज़ीर-ए-आला ने दोबाक हाई स्कूल में तालीम हासिल की थी और आबपाशी कामों का इफ़्तेताह अमल में लाया। उस के अलाव 100 बिस्तरों के हॉस्पिटल को मंज़ूरी दी।

दोबाक टाउन की तरक़्क़ी के लिए कमेटी का क़ियाम, टाउन हाल , मार्किट को मंज़ूरी दी। दोबाकनगर पंचायत की तरक़्क़ी के लिए 25 लाख रुपये मंज़ूर किया। दोबाक के हर मौज़ा की तरक़्क़ी के लिए ख़ुसूसी तौर पर 25 लाख की मंज़ूरी। टाउन हाल की तामीर के लिए 5 करोड़ और तमाम मज़ाहिब ( बिला तफ़रीक़ मज़ाहिब) के क़ब्रिस्तान के लिए 6 एकड़ अराज़ी देने की मंज़ूरी दी।

अंदरून 3 साल गोदावरी से आबी सरबराही करने का यकीन दिया। दोबारक में फायर स्टेशन के क़ियाम के लिए 56 लाख और दोबाक के लिए 15 नए बसों की मंज़ूरी दी। उन्होंने दोबाक में एक ख़ूबसूरत चमन की तामीर के लिए अराज़ी फ़राहम करने ओहदेदारों को हिदायत दी।

वज़ीर-ए-आला के चंद्रशेखर राव‌ ने बालाजी फंक्शन हाल में मुनाक़िदा जायज़ा मीटिंग में ओहदेदारों और सियासी क़ाइदीन के हमराह मीटिंग में शिरकत करते हुए कहा कि मार्च , अप्रैल में 9 घंटे बर्क़ी फ़राहम की जाएगी। उन्होंने कहा कि 2018 से बिला वक़फ़ा 24 घंटे बिजली सरबराही को यक़ीनी बनाया जाएगा।

इस मौके पर रुकने पार्लियामेंट मेदक कविता प्रभाकर रेड्डी , रियासती वज़ीर टी हरीश राव, हलक़ा दोबाक रुकने असेंबली एस राम लंगा रेड्डी, डिस्ट्रिक्ट कलेक्टर , डिप्टी स्पीकर पदमा देवेंद्र रेड्डी के अलावा एमएलसी सुधाकर रेड्डी भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT