Monday , December 18 2017

गोपाल पाड़ा में रात के ग़ैर मुऐयना कर्फ़यू

गोल पाड़ा डिस्ट्रिक में आसाम-मेघालय सरहद के क़रीब रात का ग़ैर मुऐयना कर्फ़यू लगा गया है जबकि गेंदा मारी इलाक़ा में पुलिस और फ़ौज का गश्त जारी है जहां मुश्तबा जी एन एल ए अस्करियत पसंदों ने 7 अफ़राद को गोलियों से भून दिया था और दीगर 10 शदीद त

गोल पाड़ा डिस्ट्रिक में आसाम-मेघालय सरहद के क़रीब रात का ग़ैर मुऐयना कर्फ़यू लगा गया है जबकि गेंदा मारी इलाक़ा में पुलिस और फ़ौज का गश्त जारी है जहां मुश्तबा जी एन एल ए अस्करियत पसंदों ने 7 अफ़राद को गोलियों से भून दिया था और दीगर 10 शदीद तौर पर ज़ख़मी भी हुए थे।

डिस्ट्रिक्ट डिप्टी कमिशनर प्रीतम साइकिया ने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि रात का कर्फ़यू शाम 7 बजे ता सुबह 6 बजे लगा रहेगा ताकि किसी भी नाख़ुशगवार वाक़िया की रोक थाम की जा सके। उन्होंने कहा कि गड़बड़ ज़दा इलाक़ों में पुलिस और फ़ौज की गश्त बदस्तूर जारी है।

याद रहे कि दीवाली के मौक़ा पर जो अभी खेलने का रिवाज है, गेंदा मारी में दीवाली के रोज़ कुछ लोग जोह खेलने में मसरूफ़ थे कि गारो नेशनल लिबरेशन आर्मी के शोरिश पसंदों ने अपनी ख़ुदकार बंदूकों से जोह खेलने वाले ग्रुप पर अंधा धुंद फायरिंग करदी, जिस में 6 अफ़राद हलाक होगए जबकि एक शख़्स हॉस्पिटल ले जाते हुए रास्ता में ज़ख़मों से जांबर ना होसका।

इस तरह फायरिंग में महलूकीन की जुमला तादाद सात होगई। हुकूमत ने फायरिंग में हलाक अफ़राद के अरकान ख़ानदान के लिए फ़ी ख़ानदान 6 लाख रुपये की इमदाद का ऐलान किया है जबकि ज़ख़मियों को मुफ़्त तिब्बी सहूलयात फ़राहम की जाएंगी। यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है कि गोल पाड़ा डिस्ट्रिक में 13 और 25 नवंबर को होने वाले राभा हास्विंग ऑटोनॉमस कौंसिल इलेक्शन की मुख़ालिफ़त में गुजिश्ता 20 अक्टूबर से ही एहतिजाज का सिलसिला जारी है जहां कौंसिल से ग़ैर राभा इलाक़ों को ख़ारिज करदेने का मुतालिबा किया जा रहा है।

दूसरी तरफ़ ज़राए ने गुजिश्ता शाम के फायरिंग वाक़िया को कौंसिल इलेक्शन से मरबूत किए जाने के इमकानात को रद‌ कर दिया।

TOPPOPULARRECENT