Thursday , December 14 2017

गोवा क्रिकेट एसोसीएशन के साबिक़ सदर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा

गोवा क्रिकेट एसोसीएशन के ख़ारिज शूदा ( निकाले हुए) सदर मिस्टर दयानंद नरेकर के ख़िलाफ़ गोवा पुलिस ने अपने फ़र्ज़ंद ( बेटे) के बर्थ सर्टीफिकेट में उलट फेर की पादाश (प्रतिकार/ बदले में) में फ़र्द जुर्म पेश कर दी है । ये चार्च शीट कल अदालत में

गोवा क्रिकेट एसोसीएशन के ख़ारिज शूदा ( निकाले हुए) सदर मिस्टर दयानंद नरेकर के ख़िलाफ़ गोवा पुलिस ने अपने फ़र्ज़ंद ( बेटे) के बर्थ सर्टीफिकेट में उलट फेर की पादाश (प्रतिकार/ बदले में) में फ़र्द जुर्म पेश कर दी है । ये चार्च शीट कल अदालत में पेश की गई है जिस में इनकी शरीक ए हयात ( बिवी ) सुषमा और फ़र्ज़ंद गणेश राज को भी मुल्ज़िम ( आरोपी) क़रार दिया गया है ।

7 नवंबर 2010 को डाक्टर शेखर सलकर (Dr. Shekhar Salkar) रुकन गोवा क्रिकेट एसोसीएशन ने नरवेकर ( Narvekar) के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज की थी जो उस वक़्त गोवा क्रिकेट एसोसीएशन के सदर और रियासत के वज़ीर फ़ैनेन्स थे ।

उन पर इल्ज़ाम था कि उन्हों ने अपने इख़्तेयारात का बेजा (गलत / अनुचित) इस्तेमाल करते हुए अपने फ़र्ज़ंद ( बेटे) के बर्थ सर्टीफिकेट में उलट फेर किया है । कहा गया है कि उन्हों ने क़ानून हक़ मालूमात के तहत मालूमात हासिल करने के बाद ये शिकायत दर्ज करवाई थी ।

TOPPOPULARRECENT