Thursday , December 14 2017

गोवा में प्लेब्वॉय कलब खोला जाएगा?

पणजी, 10 अप्रेल: गोवा के वज़ीर सयाहत दिलीप परूलेकर ने आज बी जे पी लीजसलीटर माईकल लोबो की जानिब से दाख़िल करदा तहरीक तवज्जो दहानी नोटिस के जवाब के लिए मोहलत तलब की है जो प्लेब्वॉय कलब मामले पर दाख़िल की गई है जिस ने रियासत में कलब की शा

पणजी, 10 अप्रेल: गोवा के वज़ीर सयाहत दिलीप परूलेकर ने आज बी जे पी लीजसलीटर माईकल लोबो की जानिब से दाख़िल करदा तहरीक तवज्जो दहानी नोटिस के जवाब के लिए मोहलत तलब की है जो प्लेब्वॉय कलब मामले पर दाख़िल की गई है जिस ने रियासत में कलब की शाख़ खोलने की इजाज़त तलब की है। परूलेकर ने लीजसलीटीव असेम्बली को बताया कि उन्होंने मुताल्लिक़ा महिकमा से अपील की हैकि वो इस मामले पर तफ़सीलात फ़राहम करें।

लिहाज़ा उन्होंने तहरीक तवज्जो दहानी नोटिस का जवाब देने के लिए एक हफ़्ते की मोहलत तलब करते हुए पीर के रोज़ अपना मौक़िफ़ ज़ाहिर करने का इशारा दिया। याद रहे कि अमरीका के प्लेब्वॉय कलब ने अपनी एक शाख़ गोवा में खोलने की इजाज़त तलब की है जिस ने रियासती अवाम और हुक्काम को तज़बज़ब में मुबतला कर दिया है क्योंकि प्लेब्वॉय कलब की अपनी एक अलैहदा शबीहा है जिस से अंदेशा इस बात का हैकि रियासत में कहीं फ़ह्हाशी आम ना होजाए। बहरेहाल कलब को सिर्फ़ उसी सूरत में इजाज़त दी जाएगी जब वो फ़ह्हाशी आम ना करने की तमानीयत दे।

TOPPOPULARRECENT