Thursday , June 21 2018

ग्राम पंचायत शॉपिंग कॉम्प्लेक्स बदउनवानी की नज़र

डायल योअर कलैक्टर प्रोग्राम हर पीर को मुनाक़िद करते हुए अवाम की तरफ‌ से फ़ोन के ज़रीये पेश किए गए मसाइल की यकसूई की जा रही है। जवाइंट कलैक्टर एच अरूण कुमार ने ये बात कही। पीर को ज़िला कलैक्टर दफ़्तर में ओहदेदारों के साथ प्रोग्राम मु

डायल योअर कलैक्टर प्रोग्राम हर पीर को मुनाक़िद करते हुए अवाम की तरफ‌ से फ़ोन के ज़रीये पेश किए गए मसाइल की यकसूई की जा रही है। जवाइंट कलैक्टर एच अरूण कुमार ने ये बात कही। पीर को ज़िला कलैक्टर दफ़्तर में ओहदेदारों के साथ प्रोग्राम मुनाक़िद किया गया।

इस प्रोग्राम में मलयाल मंडल बलवंता पूर मौज़ा से एक शख़्स ने फ़ोन के ज़रीये कहा कि ग्रेनाईट की वजह से फ़सल को नुक़्सान होरहा है जिसपर जैसी ने रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि माइनस‍ ओ‍ ज़ोलोजीकल महिकमे के ए डी के ज़रीये तहक़ीक़ करवाकर ज़रूरी इक़दामात किए जाऐंगे।

बजानकी मंडल का गीला पूर के तिरूपति ने कहा कि अनतोदया अनायोजना कार्ड की मंज़ूरी के लिए दरख़ास्त दिया हूँ, जो मंज़ूर नहीं हुआ। जैसी ने कहा कि सरकारी अहकामात के मुताबिक़ मुस्तहक़्क़ीन के लिए मंज़ूर किया जाएगा। सुलताना आबाद मौज़ाके किशवर ने कहा कि ग्राम पंचायत शॉपिंग कॉम्प्लेक्स बदउनवानी की नज़र होरहा है जिसपर जवाइंट कलैक्टर ने कहा कि अदालत में और हुकूमत के पास ये मुक़द्दमा ज़ेर-ए-इलतिवा है।

डायल योअर कलैक्टर प्रोग्राम को जुमला 8 अफ़राद ने फ़ोन के ज़रीये मसाइलपेश करने पर मुताल्लिक़ा ओहदेदारान जांच करके यकसूई के लिए इक़दामात करेंगे। जवाइंट कलैक्टर एच अरूण कुमार ने कहा कि इस प्रोग्राम में ज़िला परिषद सी ई ओ चकरा धर राव‌, डयामा, डी आर डी ए प्राजैक्ट डाइरेक्टर्स मनोहर, शंकरिया और दीगर ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT