ग्रीन फील्ड एयरपोर्टस पॉलीसी को जल्द क़तईयत , रियासती हुकूमत

ग्रीन फील्ड एयरपोर्टस पॉलीसी को जल्द क़तईयत , रियासती हुकूमत

रियासती हुकूमत ने आज ऐलान किया है कि वो बहुत जल्द रियासत में ग्रीन फील्ड्स एयरपोर्टस की तरक़्क़ी के लिए एक पॉलीसी को क़तईयत देगी । इनफ़रास्ट्रक्चर सरमाया कारी और एयरपोर्टस के वज़ीर गंटा सिरिनिवास राव ने बताया कि रियासती हुकूम

रियासती हुकूमत ने आज ऐलान किया है कि वो बहुत जल्द रियासत में ग्रीन फील्ड्स एयरपोर्टस की तरक़्क़ी के लिए एक पॉलीसी को क़तईयत देगी । इनफ़रास्ट्रक्चर सरमाया कारी और एयरपोर्टस के वज़ीर गंटा सिरिनिवास राव ने बताया कि रियासती हुकूमत रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर ग्रीन फील्ड्स एयरपोर्टस के क़ियाम की तजवीज़ रखती है ।

तेलगू देशम अरकान असेंबली टी नागेश्वर राव , ए रेवन्त रेड्डी और दीगर के असेंबली में सवालात के जवाब में वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि करनूल , नैलोर , ताडे पली गोड़म , ओंगोल , निज़ाम आबाद , और रामा गनडम इलाक़ों में इलाक़ाई एयरपोर्टस का मंसूबा है । उन्हों ने बताया कि मर्कज़ी वज़ारत-ए-दिफ़ा ने ताहम निज़ाम आबाद , रामा गनडम में चंद एतराज़ात उठाए हैं । इलावा अज़ीं शोबा में बोहरान भी है ।

उन्हों ने बताया कि इलाक़ाई और बैन अल-अक़वामी एयरपोर्टस के दरमियान राबिता को यक़ीनी बनाने की ज़रूरत है ताकि मसाफ़रेन को सहूलतें फ़राहम हूँ । उन्हों ने बताया कि जारीया साल माह जून तक इस ताल्लुक़ से पॉलीसी को क़तईयत दे दी जाएगी । उन्हों ने मज़ीद बताया कि राजमुंदरी ए रिपोर्ट पर टर्मीनल बिल्डिंग का 4 मार्च तक इफ़्तिताह अमल में आएगा ।।

Top Stories