Monday , December 11 2017

ग्रुप 1 इमतिहानात में तेलंगाना उम्मीदवारों से नाइंसाफ़ी की चीफ मिनिस्टर से शिकायत

हैदराबाद 21 दिसमबर (सियासत न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने टी आर ऐस रुकन असम्बली के टी रामाराव को यक़ीन दिलाया कि ग्रुप I इमतिहानात में तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ ना इंसाफ़ी के मसला पर वो पब्लिक सरविस कमीशन के ओहदेदार

हैदराबाद 21 दिसमबर (सियासत न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने टी आर ऐस रुकन असम्बली के टी रामाराव को यक़ीन दिलाया कि ग्रुप I इमतिहानात में तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ ना इंसाफ़ी के मसला पर वो पब्लिक सरविस कमीशन के ओहदेदारों से बात करेंगे । उन्हों ने तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ मुकम्मल इंसाफ़ का यक़ीन दिलाया । रामाराव ने आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और ग्रुप I इमतिहानात में तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ियों और सिरिसिल्ला में बुनकरों को बर्क़ी की अदम सरबराही के सबब मुश्किलात से वाक़िफ़ किराया ।उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर को याददाश्त पेश की जिस में इन मसाइल का तफ़सील से अहाता किया गया ।

बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर राव कहा कि ग्रुप I इमतिहानात में तेलंगाना अज़ला के उम्मीदवारों को जान बूझ कर नाअहल क़रार दिया गया है । तेलंगाना से हज़ारों की तादाद में उम्मीदवार शरीक इमतिहान हुए लेकिन इन में से बहुत कम ही कामयाब क़रार दीए गए । उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर को ज़िला वारी सतह पर उम्मीदवारों की तफ़सीलात पेश की गई है। रामाराव ने कहा कि चित्तूर और बाअज़ दूसरे मुक़ामात पर इमतिहानी पर्चों के इफ़शा की भी शिकायात मिली हैं । इस से अंदाज़ा होता है कि सीमा आंधरा में उम्मीदवारों को कामयाब करने मंसूबा बंद अंदाज़ में पर्चों का इफ़शा किया गया ।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर को चाहीए कि वो इमतिहान के बारे में अवाम में पैदा शुबहात को दूर करने इमतिहानात का दुबारा इनइक़ाद अमल में लाएं । उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना को इंसाफ़ फ़राहम करने ज़रूरी इक़दामात करें । रामाराव ने इमतिहानात के नतीजा पर तेलंगाना उम्मीदवारों में फैली बेचैनी से भी वाक़िफ़ कराया जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने तयक्कुन दिया कि वो आंधरा प्रदेश सरविस कमीशन के ओहदेदारों से इस पर बातचीत करेंगे और ज़रूरी कार्रवाई की जाएगी । रामाराव ने सिरिसिल्ला मैं बर्क़ी कटौती के बाइस बुनकरों को दर पेश मसाइल का ज़िक्र करते हुए कहा कि रोज़ाना 8 ता 10 घंटे बर्क़ी कटौती के बाइस पावरलूम से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद कई मुश्किलात का सामना कररहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर राज शेखर रेड्डी ने इस इलाक़ा में बुनकरों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात को देखते हुए बला वक़फ़ा बर्क़ीसरबराही का तयक्कुन दिया था और इस पर उन्हों ने अमल आवरी की । रियासत में बर्क़ी बोहरान के बावजूद राज शेखर रेड्डी ने पावरलूम शोबा को बर्क़ी कटौती से मसतसनी रखा था । उन्हों ने चीफ मिनिस्टर से अपील की कि वो कांग्रेस के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के वाअदे पर अमल करते हुए सिरिसिल्ला में बुनकरों को बेला वक़फ़ा बर्क़ी सरबराह करें और हुकूमत अपने वाअदे पर अमल करे ।

उन्हों ने कहा कि 1 लाख से ज़ाइद पावरलूम वर्कर्स इस इलाक़ा में रहते हैं और वो बर्क़ी बोहरान के बाइस मुख़्तलिफ़ मसाइल का शिकार हैं, अगर बर्क़ी कटौती का सिलसिला इसी तरह जारी रहा तो फिर एक बार ख़ुदकुशी केवाक़ियात रौनुमा होसकते हैं । चीफ़ मिनिस्टर ने तयक्कुन दिया कि वो बर्क़ी ओहदेदारों के साथ इजलास में इस मसला का जायज़ा लेंगे और पावरलूम शोबा को बर्क़ी सरबराही कोयक़ीनी बनाएंगे ।

TOPPOPULARRECENT