Wednesday , December 13 2017

ग्रुप I इमतिहानात में तेलंगाना उम्मीदवार मंसूबा बंद तरीक़ा पर निशाना

हैदराबाद 20 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने ग्रुप 1 इमतिहानात में तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ ना इंसाफ़ियों की शदीद मुज़म्मत की और इस सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से नुमाइंदगी का फ़ैसला किया ।

हैदराबाद 20 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने ग्रुप 1 इमतिहानात में तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ ना इंसाफ़ियों की शदीद मुज़म्मत की और इस सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से नुमाइंदगी का फ़ैसला किया । टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि ग्रुप इमतिहानात मेंमंसूबा बंद अंदाज़ में तेलंगाना उम्मीदवारों को निशाना बनाया गया है और उन्हें तक़र्रुरात से रोकने की कोशिश की गई है ।उन्हों ने कहा कि आंधरा प्रदेश पब्लिक सरविस कमीशन केइलावा दूसरे सरकारी मह्कमाजात में भी तक़र्रुरात के सिलसिला में तेलंगाना उम्मीदवारों को निशाना बनाया जा रहा है और हालिया अर्सा में ना इंसाफ़ियों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा होगया ।

उन्हों ने कहा कि ऐसे वक़्त जबकि तेलंगाना के अवाम ना इंसाफ़ियों के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद कररहे हैं सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले ओहदेदारों ने तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ियों में इज़ाफ़ा करदिया है । उन्हों ने अलज़ाइद आइद किया कि हुकूमत ने सीमा आंधरा ओहदेदारों के साथ मिली भगत के ज़रीया तेलंगाना उम्मीदवारों को मुलाज़मतों से महरूम करने का मंसूबा बनाया है । राजिंदर ने कहा कि हाल ही में म्यूनसिंपल कारपोरेशन के अनजीनरस के ओहदों पर तक़र्रुरात किए गए लेकिन इन तक़र्रुरात मैं 80 ओहदों केलिए नोटीफ़िकेशन जारी किया गया लेकिन सिर्फ 30 उम्मीदवारों को ही इत्तिला दी गई । इस तरह तेलंगाना के उम्मीदवार तक़र्रुरात के अमल में हिस्सा लेने से महरूम रहे ।

उन्हों ने ऐलान किया कि तेलंगाना अवाम के साथ सरकारी मुलाज़मतों में की जा रही ना इंसाफ़ियों के ख़िलाफ़ टी आर ऐस क़ानूनी रास्ता इख़तियार करेगी ।उन्हों ने कहा कि अदालत के ज़रीया इंसाफ़ हासिल करने की कोशिश की जाएगी । राजिंदर ने कहा कि ग्रुप 1 इमतिहानात में शरीक तेलंगाना के उम्मीदवारों ने ना इंसाफ़ियों के ख़िलाफ़ सदर नशीन पब्लिक सरविस कमीशन से नुमाइंदगी की लेकिन कोई ख़ातिरख़वाह जवाब नहीं दिया गया । उन्हों ने कहा कि नज़म-ओ-नसक़ में सीमा आंधरा के ओहदेदारों की अक्सरीयत होचुकी है और वो हर सतह पर तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ी कररहे हैं । गुज़शता 50 बरसों से ना इंसाफ़ियों का ये सिलसिला जारी है जिस के बाइस तेलंगाना के अवाम ने अलहदा रियासतके मुतालिबा में शिद्दत पैदा करदी है ।

उन्हों ने कहा कि इस तरह की ना इंसाफ़ियों के सबब अवाम में मज़ीद नारासगी पैदा होगी और तेलंगाना एहतिजाज शिद्दत इख़तियार करेगा । टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ने हुकूमत को इंतिबाह दिया कि वो तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ ना इंसाफ़ी का अज़ाला करे । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ना इंसाफ़ियों के ख़िलाफ़ एहतिजाज में शिद्दत पैदा करेगे ।

TOPPOPULARRECENT