Tuesday , July 17 2018

ग्रेटर चुनाव:मुक़ामी जमात में नाराज़ सरगर्मीयां उरूज पर

हैदराबाद 05 जनवरी: ग्रेटर हैदराबाद मुन्सिपल कारपोरेशन के चुनाव का आलामीया किसी भी वक़्त जारी हो सकता है और तमाम सियासी जमातों ने चुनाव मुहिम का अमलन आग़ाज़ कर दिया है। हाइकोर्ट के अहकामात के मुताबिक़ जारीया माह के इख़तेताम तक ग्रेटर हैदराबाद का अमल मुकम्मल किया जाना है, लिहाज़ा तवक़्क़ो की जा रही है कि चौथे हफ़्ते में राय दही की तारीख़ रहेगी।

इसी दौरान बरसर-ए-इक्तदार टी आर एस और अहम अप्पोज़ीशन कांग्रेस ने पुराने शहर के असेंबली हलक़ों पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की है। इस के अलावा तेलुगू देशम।बीजेपी इत्तिहाद ने पुराने शहर में अपने कैडर को मुनज़्ज़म करने के लिए मुक़ामी सतह पर मीटिंग मुनाक़िद किया है।

तेलंगाना रियासत की तशकील के बाद ग्रेटर हैदराबाद का ये पहला इलेक्शन है , लिहाज़ा बरसर-ए-इक्तदार टी आर एस ने अपनी सारी ताक़त झोंक दी हैं ताकि ग्रेटर पर क़बज़ा किया जा सके। पार्टी को यक़ीन है कि हुकूमत की देढ़ साल की कारकर्दगी उसे कामयाबी से हमकनार करेगी।

कांग्रेस , तेलुगू देशम और बीजेपी नए शहर के असेंबली हलक़ों के अलावा पुराने शहर पर तवज्जा मर्कूज़ कर रहे हैं और सियासी मुबस्सिरीन के मुताबिक़ ग्रेटर का इलेक्शन पुराने शहर में दिलचस्प नताइज पर मबनी होगा। ये पहला मौक़ा है कि जब पुराने शहर में असर रखने वाली मुक़ामी जमात को बाग़ी और नाराज़ सरगर्मीयों का सामना है, जिसका फ़ायदा कांग्रेस और तेलुगू देशम उठाने की कोशिश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT