Sunday , December 17 2017

ग्रेटर हैदराबाद चुनाव के टिकट के लिए लाखों रुपयें की बोली

हैदराबाद 06 जनवरी: ग्रेटर हैदराबाद मुंसीपल कारपोरेशन के चुनाव के टिकट के लिए अहम सियासी जमातों के दफ़ातिर में उम्मीदवारों का ज़बरदस्त हुजूम देखा जा रहा है। अब जबकि चुनाव आलामीया की इजराई आइन्दा दो दिन में मुम्किन है लिहाज़ा टिकट के ख़ाहिशमंद अपनी पसंद की सियासी जमात और इस की क़ियादत से रुजू हो रहे हैं।

सयासी जमातों और उनके क़ाइदीन के दफ़ातिर पर रोज़ाना हुजूम देखा जा रहा है जिनमें उम्मीदवारों के अलावा उनके हामीयों की तादाद भी शामिल है। टिकट के ख़ाहिशमंद पार्टी और क़ियादत पर-असर अंदाज़ होने के लिए अपने हामीयों के साथ रुजू हो कर अपनी ताक़त का मुज़ाहरा कर रहे हैं।

अवामी ताईद और हामीयों के ज़रीये कामयाबी का यक़ीन दिलाने की कोशिश एक तरफ़ है तो दूसरी तरफ़ टिकट के हुसूल के लिए दौलत की ज़बरदस्त रेल-पेल देखी जा रही है। बताया जाता है कि दौलतमंद अफ़राद टिकट के हुसूल के लिए लाखों रुपये पार्टी फ़ंड की पेशकश कर रहे हैं।

तमाम अहम सियासी जमातों ने अगरचे अंदरूनी तौर पर पार्टी उम्मीदवारों के नामों को क़तईयत देने का काम शुरू कर दिया है बाक़ायदा तौर पर दरख़ास्तों के इदख़ाल का काम अभी बाक़ी है। हर पार्टी अगरचे दरख़ास्तें तलब करती हैं उम्मीदवारों के चुनाव के वक़्त कामयाबी के इमकानात और दुसरे उमोर को पेश-ए-नज़र रखते हुए उम्मीदवार के नाम को क़तईयत दी जाती है।

चुनाव में हालिया अरसा में दौलत और ताक़त के इस्तेमाल में इज़ाफे का नतीजा है कि अवामी ज़िंदगी से ना-बलद अफ़राद भी दौलत के ज़रीये टिकट ख़रीदने की दौड़ में शामिल हैं।

शहर से ताल्लुक़ रखने वाले कई दौलतमंद अफ़राद ने अहम सियासी जमातों से रुजू हो कर भारी पार्टी फ़ंड की पेशकश की है। बताया जाता है कि मुक़ामी सियासी जमात के टिकट के लिए खुले आम दौलत का मुज़ाहरा किया जा रहा है और पार्टी के हक़ में शहर में होर्डिंग्स और पोस्टर्स आवेज़ां करते हुए टिकट को यक़ीनी बनाने की कोशिश की जा रही है। होर्डिंग्स और पोस्टर्स पर लाखों रुपय ख़र्च किए जा रहे हैं ताकि क़ियादत की तवज्जा और हमदर्दी हासिल कर सकें।

बताया जाता है कि टिकट के लिए 50 लाख ता एक करोड़ रुपये तक का भी ऑफ़र दिया गया है। इस के अलावा चुनाव ख़र्च के लिए अलाहिदा 20 ता 25 लाख रुपये ख़र्च करने का यक़ीन दिलाया जाएगा। ज़राए ने बताया कि सियासी पार्टीयों में ग्रेटर चुनाव के लिए दौलतमंद अफ़राद की दौड़ ने हक़ीक़ी कारकुनों और क़ाइदीन को मायूस कर दिया है।

पार्टी क़ियादतें दौलतमंद अफ़राद को एहमीयत दे रही हैं लिहाज़ा हक़ीक़ी कारकुन टिकट के हुसूल के बारे में नाउमीद दिखाई दे रहे हैं क्युं कि वो पार्टी फ़ंड के तौर पर लाखों रुपय फ़राहम करने से क़ासिर हैं।

TOPPOPULARRECENT