Sunday , September 23 2018

ग्रेटर हैदराबाद हदूद में मजलिस का साबिक़ा हलक़ों पर क़ब्ज़ा बरक़रार कांग्रेस का सफ़ाया

हैदराबाद 17 मई (सियासत न्यूज़) ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में 16 असेम्बली नशिस्तों में 7 असेम्बली नशिस्तों पर मजलिस को कामयाबी हासिल हुई है और मजलिस ने अपनी तमाम साबिक़ा नशिस्तों पर क़बज़ा बरक़रार रखा है। हलक़ा जात असेम्बली अंबरपेट गोशा म

हैदराबाद 17 मई (सियासत न्यूज़) ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में 16 असेम्बली नशिस्तों में 7 असेम्बली नशिस्तों पर मजलिस को कामयाबी हासिल हुई है और मजलिस ने अपनी तमाम साबिक़ा नशिस्तों पर क़बज़ा बरक़रार रखा है। हलक़ा जात असेम्बली अंबरपेट गोशा महल, खैर्ताबाद, मुशीराबाद में बी जे पी को कामयाबी हासिल हुई है जिससे शहर में बी जे पी के 4 अरकान असेम्बली का इज़ाफ़ा हुआ है।

हलक़ा असेंबली जुबली हिल्स , सनअत नगर, सिकंदराबाद कैंटोमेंट पर तेलगुदेशन ने कामयाबी हासिल की है जबकि हलक़ा असेम्बली सिकंदराबाद पर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती उम्मीदवार मिस्टर पदमा राव ने कामयाबी हासिल की है।

मजलिस की 7 असेम्बली नशिस्तों हलक़ा असेम्बली चारमीनार से सैय्यद अहमद पाशा कादरी, याक़ूत पूरा से मुमताज़ अहमद ख़ान, चंद्रायन गुट्टा से अकबर उद्दीन ओवैसी, मलक पेट से अहमद बलाला , कारवाँ से कौसर मुहीउद्दीन, नामपल्ली से जाफ़र हुसैन मेराज और बहादुर पूरा से मुअज़्ज़म ख़ान ने कामयाबी हासिल की है।

हलक़ा पार्लीयामेंट हैदराबाद से सदर मजलिस असद उद्दीन उवैसी ने भारी अक्सरीयत से कामयाबी दर्ज करवाई है। जबकि हलक़ा पार्लीयामेंट सिकंदराबाद से बी जे पी उम्मीदवार बंडा रो दत्ता तुरी ने अपने क़रीबी हरीफ़ कांग्रेसी उम्मीदवार इंजन कुमार यादव को शिकस्त देते हुए कामयाबी हासिल की है।

जी एच एमसी हदूद में कांग्रेस का सफ़ाया हो चुका है। कांग्रेस के दो अहम वुज़रा मुकेश गौड़ और डी नागेंद्र के इलावा नायब सदर नशीन नैशनल डीज़ास्टर मैनेजमेंट व्व्म शशी धर रेड्डी और अदाकारा जया सुधा भी शिकस्त से दो-चार हो चुके हैं। हलक़ा असेम्बली मुशीराबाद से डाक्टर पी विनय कुमार को शिकस्त दे कर बी जे पी उम्मीदवार डाक्टर के लक्ष्मण ने कामयाबी हासिल की है।

हलक़ा मलकपेट से अहमद बिन अबदुल्लाह बिलाला ने बी जे पी उम्मीदवार बी वेंकट रेड्डी को तक़रीबन 24 हज़ार वोटों से शिकस्त दी है। अंबरपेट हलक़ा असेम्बली पर रियास्ती सदर बी जे पी जी किशन रेड्डी ने क़बज़ा बरक़रार रखा है और कांग्रेस उम्मीदवार रुकन राज्य सभा वी हनुमंत राव को शिकस्त से दो-चार किया है।

हलक़ा असेम्बली ख़ैरताबाद बी जे पी उम्मीदवार सी ऐच रामचंद्र रेड्डी ने साबिक़ वज़ीर डी नागेंद्र को शिकस्त दी। जुबली हिल्स से साबिक़ रुकन असेम्बली कांग्रेस पी विष्णु वर्धन रेड्डी को तेलगुदेशम उम्मीदवार एम गोपी नाथ ने शिकस्त से दो-चार किया है। सनत नगर से तेलगुदेशम उम्मीदवार साबिक़ वज़ीर टी श्रीनवास यादव ने कांग्रेसी उम्मीदवार एम शशी धर रेड्डी को शिकस्त दे कर कामयाबी हासिल की है।

हलक़ा असेम्बली गोशा महल से टी राजा सिंह ने तक़रीबन 48 हज़ार वोटों से साबिक़ वज़ीर ऐम मुकेश गौड़ को शिकस्त से दो-चार किया है। सिकंदराबाद हलक़ा असेंबली से साबिक़ रुकन असेम्बली और -टी आर ऐस उम्मीदवार टी पदमा राव ने कांग्रेस की जया सुधा को शिकस्त दी।

कैंटोनमेंट हलक़ा असेम्बली से तेलगुदीशम उम्मीदवार जी साइना ने कामयाबी हासिल की। ज़िला इंतेख़ाबी ओहदेदार की जानिब से कामयाब होने वाले उम्मीदवारों की क़तई अक्सरीयत जारी नहीं की गई। इम्कान है कि कल दिन में तमाम आदाद-ओ-शुमार का जायज़ा लेने के बाद कामयाब होने वाले उम्मीदवारों की क़तई अक्सरीयत जारी की जाएगी।

मजमूई एतबार से जो आदाद-ओ-शुमार मौजूद हैं उन के मुताबिक़ मजलिसी उम्मीदवार चंद्रायन गट्टा अकबर उद्दीन ओवैसी ने 53,700 वोटों की भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल की जबकि कारवाँ के मजलिसी उम्मीदवार ने 38,066 वोटों की अक्सरीयत से कामयाबी हासिल की।

जाफ़र हुसैन मेराज ने 19,700 की अक्सरीयत से कामयाबी हासिल की है। मलकपेट उम्मीदवार अहमद बलाला ने 24000 वोटों की अक्सरीयत से कामयाबी दर्ज करवाई। चारमीनार उम्मीदवार सैय्यद अहमद पाशा कादरी ने 36,610 वोटों से कामयाबी हासिल की जबकि याक़ूत पूरा हलक़ा असेम्बली से मुमताज़ अहमद ख़ान ने 38000 वोटों से कामयाबी हासिल है।

TOPPOPULARRECENT