Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / ग्रैंड काकतीय सियासत कुकरी शो का आज कवीता इफ़्तेताह करेंगी

ग्रैंड काकतीय सियासत कुकरी शो का आज कवीता इफ़्तेताह करेंगी

हैदराबाद 23 अगस्त: इदारा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम 23 ता 25 अगस्त तीन रोज़ा ग्रैंड काकतीय सियासत कुकरी शो का ख़्वाजा मेन्शन फंक्शन हाल रोड नंबर 10 बंजारा हिलस पर एहतेमाम किया जा रहा है।

टीआरएस की रुकने पार्लियामेंट के कवीता मंगल को 10 बजे दिन ख़्वाजा मेन्श‌न में इस कुकरी शो का इफ़्तेताह करेंगी। इस इफ़्तेताही तक़रीब में चीफ़ एडिटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ान मैनेजिंग एडिटर जहीरुद्दीन अली ख़ान और न्यूज़ एडिटर आमिर अली ख़ान भी शिरकत करेंगे।

इस शो में शिरकत के सैंकड़ों ख़ाहिशमंद अपने रजिस्ट्रेशन करवा चुके हैं। शायक़ीन के बेहद इसरार पर मंगल की सुबह भी ख़्वाजा मेन्शन पर रजिस्ट्रेशन का सिलसिला जारी रखा गया है। दुनिया-भर के ज़ाइक़ादार पकवानों के इस अज़ीम आलमी मेले में ख़स्ता भट्टे के शामी ज़मीन के तोहफ़े दही कबाब मछली कबाब कबाब मुर्ग़ शीरीन और दुसरे कई इक़साम के ज़ाइक़ादार कबाबों की तैयारी के अलावा लज़ीज़ ग़िज़ाओं के लिए शौहरत याफ़ता माहिर शेफ से मौसूम हबीबीह चैंप बनाने के तरीक़ों का अमली मुज़ाहरा किया जाएगा।

इस तीन रोज़ा नुमाइश-ओ-तर्बीयती प्रोग्राम में आईटीसी ग्रैंड काकतीय लगझ़ीरी कलक्षण से वाबस्ता माहिर शेफस के तैयार करदा हमा इक़साम के ज़ाइक़ादार डिशेस पेश किए जाऐंगे।वीएसआर फूड्स तातवा केसर और दुसरे इदारों की तरफ़ से ख़ातून शुरका में तोहफ़े पेश किए जाऐंगे। चुनांचे दिलचस्पी रखने वाली ख़वातीन और लड़कीयों से मुक़र्ररा वक़्त से पहले मौजूद रहने की अपील की गई है।

TOPPOPULARRECENT