Wednesday , June 20 2018

ग्वांतानामोबे जेल पर 800,000 डॉलर्स के मसारिफ़

ग्वांतानामोबे (क्यूबा ) 11 नवंबर । (एजैंसीज़ ) क्यूबा में वाक़्य ग्वांतानामोबे जेल पर ताय्युनात फ़ौजीयों को भी वही मुशाहिरा दिया जाता है जो अफ़्ग़ानिस्तान में फ़ौजीयों को दिया जा रहा है और यहां मौजूद फ़ौजीयों को दहश्तगर्द हमले या ख़ु

ग्वांतानामोबे (क्यूबा ) 11 नवंबर । (एजैंसीज़ ) क्यूबा में वाक़्य ग्वांतानामोबे जेल पर ताय्युनात फ़ौजीयों को भी वही मुशाहिरा दिया जाता है जो अफ़्ग़ानिस्तान में फ़ौजीयों को दिया जा रहा है और यहां मौजूद फ़ौजीयों को दहश्तगर्द हमले या ख़ुदकुश हमले का अंदेशा नहीं रहता । बाज़ कमांडरस ने अपने अरकान ख़ानदान को भी यहां बुला लिया है ।

इस के इलावा जेल में क़ैद हर शख़्स को यौमिया 38.45 डॉलर्स की ग़िज़ा दी जाती है । पीनटगान ने अपनी ये जेल जनवरी 2002 -ए-में शुरू की थी और इस वक़्त ये कुर्रा-ए-अर्ज़ पर सब से महंगी तरीन जेल समझी जा रही है ।

यहां मौजूद 171 क़ैदीयों पर सालाना 800,000 लाख डालर के मसारिफ़ टैक्स दहिंदगान को बर्दाश्त करने पड़ रहे हैं और ओबामा इंतिज़ामीया पर दबाव् बढ़ता जा रहा है । ग्वांतानामोबे के मसारिफ़ अमरीकी सरज़मीन पर मौजूद किसी जेल से 30 गुना ज़ाइद हैं।

अगरचे इस जेल में सब से आख़िरी क़ैदी मार्च 2008 में दाख़िल किया गया लेकिन अब भी उसे एक अहम ज़रूरत समझा जा रहा है हालाँकि अमरीकी कांग्रेस ने क्रिसमिस बजट में 1.5 टरीलीन की कटौती से इत्तिफ़ाक़ किया है ।

साबिक़ डिप्टी कमांडर ने उसे एक महंगी और नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त मसारिफ़ की हामिल जेल से ताबीर किया था। ग्वांतानामोबे में हर शए पेपर कलिप्स से लेकर बलडोज़र तक तय्यारे के ज़रीया मुंतक़िल करना होता है । ये एक ऐसी जगह वाक़्य है जिस की ज़मीन कीचड़ से भरी हुई है और इस पर फ़िज़ाई निगरानी रखी जाती है ।

TOPPOPULARRECENT