Tuesday , December 12 2017

घूसखोरी के ख़िलाफ़ बी जे पी का 15 रोज़ा एजीटेशन

नई दिल्ली, 15 जून: (पी टी आई) बी जे पी ने कांग्रेस को रिश्वत सतानी और महंगाई में इज़ाफ़ा के मसले पर निशाना बनाते हुए आइन्दा हफ़्ता से मुल्क गीर पैमाना पर 15 रोज़ा जेल भरो एजीटेशन शुरू करने का ऐलान किया है। बी जे पी के नायब सदर मुख़्तार अब्बास

नई दिल्ली, 15 जून: (पी टी आई) बी जे पी ने कांग्रेस को रिश्वत सतानी और महंगाई में इज़ाफ़ा के मसले पर निशाना बनाते हुए आइन्दा हफ़्ता से मुल्क गीर पैमाना पर 15 रोज़ा जेल भरो एजीटेशन शुरू करने का ऐलान किया है। बी जे पी के नायब सदर मुख़्तार अब्बास नक़वी ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि बी जे पी 17 से 30 जून मुलल् भर में तमाम अज़ला और रियासती हेड क्वार्टर्स पर सत्याग्रह करने और ख़ुद को गिरफ़्तारी के लिए पेश करते हुए मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से दस्तूरी इदारों के बेजा इस्तेमाल, क़ीमतों में इज़ाफ़ा, रिश्वत सतानी और स्क़ाम्स ( Scams) के ख़िलाफ़ जेल भरो मुहिम चलाने का फ़ैसला किया है।

नक़वी ने कहा कि 1975 में नाफ़िज़ कर्दा इमरजेंसी की याद के तौर पर बी जे पी के सीनीयर क़ाइदीन बिशमोल सदर राज नाथ सिंह, लोकसभा में अपोज़ीशन लीडर सुषमा स्वराज के इलावा साबिक़ सदूर मुरली मनोहर जोशी और नितिन गडकरी 25 और 26 जून को इस एजीटेशन में हिस्सा लेंगे।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस दस्तूरी इदारों, एजेंसीयों को अपने सियासी मुख़ालिफ़ीन के ख़िलाफ़ यहाँ तक कि आज भी जिस अंदाज़ में इस्तेमाल कर रही है, इससे इमरजेंसी में कांग्रेस के स्याह दौर की यादें ताज़ा हो जाती हैं जब जम्हूरी, दस्तूरी और पार्लीमानी इक़दार पर हमले किए गए थे।

नक़वी ने इल्ज़ाम आइद किया कि यू पी ए हुकूमत की एक दहाई तवील हुक्मरानी में अवामी दौलत की लूट खसोट और रिश्वत सतानी एजेंडा में सर-ए-फ़हरिस्त रहा है। उन्होंने कहा कि इन तमाम वाक़ियात के बावजूद कांग्रेस भारत निर्माण के नाम पर अपनी कामयाबीयों का जश्न मना रही है।

इसके बरख़िलाफ़ कांग्रेस को भ्रष्टाचार निर्माण (फ़रोग़ रिश्वत सतानी) के कारनामा पर जश्न मनाना चाहीए था। उन्होंने कहा कि मुजव्वज़ा एजीटेशन में बी जे पी के ज़ेर ए इक्तेदार रियासतों के चीफ़ मिनिस्टर्स और रियासती वुज़रा के सिवा पार्टी के तमाम क़ाइदीन, अरकान-ए-पार्लीमेंट और अरकान असेंबली हिस्सा लेंगे।

TOPPOPULARRECENT