चंचलगुड़ा जेल में टेलीफ़ोन जामर्स नस्ब करने का मुतालिबा

चंचलगुड़ा जेल में टेलीफ़ोन जामर्स नस्ब करने का मुतालिबा
हैदराबाद 10 जून (सियासत न्यूज़) रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल वाई राम कृष्णोडू ने आज डायरेक्टर जेनरल मुहासिब चंचलगुड़ा जेल टी कृष्णा राजू को मकतूब रवाना करते हुए उन से ख़ाहिश की कि वो फ़ौरी तौर पर चंचलगुड़ा जेल में टेलीफ़ोन जामर्स की त

हैदराबाद 10 जून (सियासत न्यूज़) रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल वाई राम कृष्णोडू ने आज डायरेक्टर जेनरल मुहासिब चंचलगुड़ा जेल टी कृष्णा राजू को मकतूब रवाना करते हुए उन से ख़ाहिश की कि वो फ़ौरी तौर पर चंचलगुड़ा जेल में टेलीफ़ोन जामर्स की तंसीब की हिदायत दें।

उन्हों ने डायरेक्टर जेनरल महाबस को रवाना कर्दा मकतूब में बताया कि जेल में मौजूद बाअज़ अफ़राद गै़रक़ानूनी तरीक़े से फ़ोन और इंटरनेट का इस्तेमाल कर रहे हैं। उन्हों ने बताया कि टेक्नोलोजी का ग़लत इस्तेमाल करते हुए जेल में महरूस अफ़राद बाहरी दुनिया से राबिता क़ायम किए हुए हैं जोकि जेल क़वानीन की ख़िलाफ़वर्ज़ी के मुतरादिफ़ है।

वाई राम कृष्णोडू ने जेल हुक्काम से ख़ाहिश की कि फ़ौरी तौर पर इस तरह की गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों को रोकने के लिए जेल के अंदरूनी और बैरूनी हिस्सा में मोबाईल जामर्स की तंसीब अमल में लाया जाये ताकि वाई-फाई और स्मार्ट फोन्स को ग़ैरकारकर्द बनाया जा सके।

उन्हों ने बताया कि इस तरह की सरगर्मीयों के ज़रीए जेल में महरूस क़ैदी ना सिर्फ़ बाहरी दुनिया से राबिता क़ायम कर रहे हैं बल्कि सयासी हालात पर नज़र रखते हुए अपने क़रीबी रफ़क़ा को पैग़ाम रसानी भी कर रहे हैं।

Top Stories