चंचलगुडा जेल और रेस कोर्स की आराज़ीयात पर तालीमी इदारों का क़ियाम

चंचलगुडा जेल और रेस कोर्स की आराज़ीयात पर तालीमी इदारों का क़ियाम
पुराने शहर में जश्न तेलंगाना का जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ आग़ाज़ हुआ। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने पुराने शहर में मुनाक़िदा तीन अलाहिदा अलाहिदा प्रोग्रामों में शिरकत करते हुए अवाम को तेलंगाना के यौमे तासीस की मुबार

पुराने शहर में जश्न तेलंगाना का जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ आग़ाज़ हुआ। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने पुराने शहर में मुनाक़िदा तीन अलाहिदा अलाहिदा प्रोग्रामों में शिरकत करते हुए अवाम को तेलंगाना के यौमे तासीस की मुबारकबाद पेश की।

क़ुली क़ुतुब शाह स्टेडीयम में आलमी शौहरत-ए-याफ़ता गुलूकारा इंदिरा नायक के अलावा मुहम्मद वकील-ओ-दुसरे फ़नकारों ने शाम ग़ज़ल में अपनी आवाज़ का जादू जगह या। इसी तरह मीलाद मैदान ख़लवत मुबारक में महफ़िल क़व्वाली मुनाक़िद हुई जिस में मारूफ़ फ़नकारों ने सूफ़ी मूसीक़ी का मुज़ाहरा क्या।

उर्दू मस्कन खिलवत मुबारक में तमसीली मुशायरा मुनाक़िद हुआ। तीनों प्रोग्रामों में मुहम्मद महमूद अली ने शिरकत करते हुए प्रोग्रामों के इनइक़ाद में मसरूफ़ सय्यद उम्र जलील स्पेशल सेक्रेटरी महिकमा अक़लियती बहबूद , मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर डायरेक्टर अक़लियती बहबूद , प्रोफेसर एसए शकूर डायरेक्टर सेक्रेटरी तेलंगाना स्टेट उर्दू एकेडेमी को मुबारकबाद पेश की।

उन्होंने मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर अपने ख़िताब के दौरान हुकूमत की तरफ से किए जाने वाले फ़लाह-ओ-बहबूद के इक़दामात का तज़किरा करते हुए कहा कि हुकूमत तेलंगाना रियासत में मौजूद तमाम तबक़ात की यकसाँ तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के इक़दामात में मसरूफ़ है । मुहम्मद महमूद अली ने बताया कि हुकूमत ने चंचलगुडा जेल को मुंतक़िल करने का मंसूबा तैयार किया है और उसकी जगह पर पाँच हज़ार लड़कीयों की तालीम का इंतेज़ाम करने के इक़दामात की मंसूबा बंदी की जा रही है।

उन्होंने मलक पेट् रेस कोर्स की मुंतक़ली का तज़किरा करते हुए कहा कि रियासती हुकूमत रेस कोर्स को शहरी हुदूद के बाहर करने के मुताल्लिक़ संजीदा ग़ौर कररही है और उसकी जगह पर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी पार्क तामीर किया जाएगा।

ताके पुराने शहर की असरी तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाया जा सके। उन्होंने बताया कि हैदराबाद में मौजूद सरकारी आराज़ीयात को सिर्फ़ तरक़्क़ीयाती अग़राज़-ओ-मक़ासिद के तहत इस्तेमाल में लाने के इक़दामात किए जा रहे हैं। शादी मुबारक स्कीम का तज़किरा करते हुए उन्होंने कहा कि हुकूमत आइन्दा पाँच बरसों के दौरान एक लाख ग़रीब लड़कीयों की शादीयों में 51 हज़ार रुपये बतौर तोहफ़ा पेश करने का मंसूबा तैयार किए हुए हैं।

मुहम्मद महमूद अली ने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ को दूर अंदेश और अक़लियतों का हमदरद क़ाइद क़रार देते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर की इन ख़ाहिश के मुताबिक़ पुराने शहर में अक़लियतों के लिए उर्दू प्रोग्राम्स मुनाक़िद किए जा रहे हैं ताके उर्दू ज़बान की तरवीज-ओ-इशाअत के साथ साथ मुसलमानों को जश्न तेलंगाना में भी शामिल किया जा सके।

उन्होंने बताया कि के चन्द्रशेखर राव‌ बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के ख़ातमे को यक़ीनी बनाने के लिए सरकारी स्कीमात के इस्तेफ़ादा कुनुन्दगान को रास्त उनके खातों में रक़ूमात मुंतक़ली को यक़ीनी बनारहे हैं।

Top Stories