Tuesday , June 19 2018

चंडी याग़म के इनइक़ाद का मक़सद हुसूले तेलंगाना के लिए इज़हार-ए-तशक्कुर

हैदराबाद 19 दिसंबर: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि 23 ता 27 दिसंबर मेदक में होने वाले चंडी यगम में सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी, गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन, चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश चंद्रबाबू नायडू, गवर्नर ट्मिलनाडु के रोशिया, मर्कज़ी वुज़रा, सुप्रीमकोर्ट और हाईकोर्ट के जजस और अहम शख़्सियतें शिरकत करेंगी।

के सी आर ने बताया कि इंतेज़ामात मुकम्मिल करलिए गए हैं और अहम शख़्सियतों के अलावा कोई भी आम शहरी भी इस याग़म में शिरकत करसकता है। उन्होंने बताया कि याग़म के मुक़ाम को पहुंचने के लिए दो रास्ते मुक़र्रर किए गए हैं। एक रास्ता अहम शख़्सियतों के लिए रहेगा जबके दूसरे रास्ते से आम अफ़राद पहुंच सकते हैं।

उन्होंने याग़म के कामयाब इनइक़ाद के लिए तमाम से तआवुन की अपील की। उन्होंने बताया कि याग़म के दौरान मीडीया के लिए ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए गए हैं। उन्होंने कहा कि याग़म के इनइक़ाद का मक़सद तेलंगाना के हुसूल के लिए इज़हारे तशक्कुर करना है।

के सी आर के मुताबिक़ रियासत भर में 40 हज़ार से ज़ाइद अफ़राद को याग़म में शिरकत की दावत दी गई है।7 रियासतों से ताल्लुक़ रखने वाले पण्डित इस में हिस्सा लेंगे। बैयकवक़त 15 हज़ार साधू पूजा में हिस्सा लेंगे। उन्होंने कहा कि रोज़ाना 50 हज़ार अफ़राद के लिए प्रसाद की तक़सीम का इंतेज़ाम किया गया है। उन्होंने अवाम से अपील की के वो मुकम्मिल तौर पर डिसिप्लिन बरक़रार रखें।

चीफ़ मिनिस्टर कई दिन से रात-दिन फ़ार्म हाउज़ में क़ियाम करते हुए इंतेज़ामात की शख़्सी तौर पर निगरानी कर रहे हैं। उन्होंने बताया कि तेलंगाना की तशकील के लिए उन्होंने जो मन्नत मांगी थी उस की तकमील पर भगवान से इज़हारे तशक्कुर के लिए इस ख़ुसूसी पूजा का एहतेमाम किया गया।

TOPPOPULARRECENT