Thursday , January 18 2018

चंदरायनगुट्टा में बिहार इस्लाम कान्फ़्रैंस के ज़िमन में कैडरमीट

हैदराबाद ०2 जनवरी : जमात-ए-इस्लामी चंदरायनगुट्टा के ज़ेर-ए-एहतिमाम बिहार इस्लाम कान्फ़्रैंस के ज़िमन में खिदमात का जायज़ा लेने जनाब ख़ालिद बावज़ीर अमीर मुक़ामी की निगरानी में इस्लामिक इन्फ़ार्मेशन सैंटर में कैडरमीट का इनइक़ाद

हैदराबाद ०2 जनवरी : जमात-ए-इस्लामी चंदरायनगुट्टा के ज़ेर-ए-एहतिमाम बिहार इस्लाम कान्फ़्रैंस के ज़िमन में खिदमात का जायज़ा लेने जनाब ख़ालिद बावज़ीर अमीर मुक़ामी की निगरानी में इस्लामिक इन्फ़ार्मेशन सैंटर में कैडरमीट का इनइक़ाद अमल में आया । नशिस्त में मुक़ामी जमात के अरकान-ओ-कारकुनान और ऐस आई ओ के इलावा शोबा ख़वातीन विजी आई ओ के अरकान ने शिरकत की ।

आग़ाज़ मौलाना अहमद मुहीउद्दीन की तज़कीर से हुआ । जनाब ज़फ़र फ़ारूक़ी , ग़ुलाम अहमद , डाक्टर सय्यद मुहीउद्दीन अलवी , मुहम्मद इक़बाल और डाक्टर मज़हर इमाम ने मंतिक़ा जात रियासत नगर , गुलशन इक़बाल कॉलोनी , महेशवरम , बारकस और बाबा नगर की रिपोर्ट पेश की । शोबा ख़वातीन चंदरायनगुट्टा की रिपोर्ट मुहतरमा फ़रीदा तहसीन नाज़िमा शोबा ख़वातीन ने पेश की । डाक्टर अज़ीज़ उमरी ने मुख़्तलिफ़ शोबा जात के अफ़राद डॉक्टर्स , वुकला , तजार , माहिरीन तालीम और सहाफ़ीयों से मुलाक़ातों की तफ़सील पेश की ।

साजिद अलवी ने 6 जनवरी को बिहार इस्लाम कान्फ़्रैंस के ज़िमन में मुग़ल पूराता हाकी ग्राउंड निकाली जाने वाली रिया ली में शिरकत के लिए ऐस आई ओ बारकस यूनिट और ऐस आई ओ बाबा नगर को निकलने के पॉइंट और वक़्त से मतला क्या । जनाब ख़ालिद बावज़ीर ने एहदाफ़ की मुकम्मल(पुरा) रफ़्तार में तेज़ी लाने का मश्वरा दिया ।

TOPPOPULARRECENT