Friday , December 15 2017

चंद्रबाबू नायडू , अपनी बीवी और बेटे से भी ग़रीब

आंध्र प्रदेश चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने पिछ्ले 4 साल से जारी अपने अमल का सिलसिला बरक़रार रखते हुए अपने शख़्सी असासों का एलान कर दिया।

आंध्र प्रदेश चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने पिछ्ले 4 साल से जारी अपने अमल का सिलसिला बरक़रार रखते हुए अपने शख़्सी असासों का एलान कर दिया।

जिन की मालियत 70.69 लाख रुपये बताई गई है। चंद्रबाबू नायडू ने यहां एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि मेरे बैंक खाते में मामूली इज़ाफे के सिवाए मेरे असासों में कोई इज़ाफ़ा नहीं हुआ है। ताहम उन्होंने ये वज़ाहत नहीं की के उनके बैंक खाते में कितना इज़ाफ़ा हुआ है।

चंद्रबाबू नायडू ने अपनी शरीक-ए-हयात के असासों का एलान भी किया जो अपने ख़ानदान की डेरी कंपनी हेरिटेज फूड्स की सरबराह हैं इस के अलावा उन्होंने फ़र्ज़ंद लोकेश और बहू ब्रहमनी के असासों का एलान भी किया। भोबनीशोरी के असासे 46.88 करोड़ रुपये है।
जिन में पिछ्ले साल के मुक़ाबले कोई नुमाया तबदीली नहीं हुई है।

नायडू ने कहा कि ताहम उन ( शरीक-ए-हयात) के पास मौजूद सोने की क़ीमत में 60 लाख रुपये का इज़ाफ़ा हुआ है। अलबत्ता लोकेश के असासों 11.04 करोड़ रुपये में बजुज़ ,उनकी एक नई कार , कोई इज़ाफ़ा नहीं हुआ है। तेलुगु फ़िल्म स्टार और रुकने असेंबली निंदा मोरी बालाकरशना की दुख़तर और चंद्रबाबू की बहू ब्रहमनी के नाम 5.32 करोड़ रुपये के असासे बताए गए हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि में अपने असासों की तफ़सीलात मुक़न्निना की कमेटी बराए अख़लाक़ीयात को पेश कुर्दोंगा। आइन्दा साल से सिर्फ़ में अपने असासों का एलान करूंगा जबकि मेरे अरकाने ख़ानदान अपने तौर पर उनके असासों का एलान करेंगे।

TOPPOPULARRECENT