चंद्रबाबू नायडू की बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर आज गुंटूर में हलफ़ बर्दारी

चंद्रबाबू नायडू की बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर आज गुंटूर में हलफ़ बर्दारी
सदर तेलुगु देशम पार्टी एन चंद्रबाबू नायडू 08 जून ( आज ) शाम तक़रीबन 7.27 बजे बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश ओहदे और राज़दारी का हलफ़ लेंगे । गवर्नर आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन गुंटूर के मंगल गेरी मंडल के मौज़ा काजा के हदूद में वाक़्य

सदर तेलुगु देशम पार्टी एन चंद्रबाबू नायडू 08 जून ( आज ) शाम तक़रीबन 7.27 बजे बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश ओहदे और राज़दारी का हलफ़ लेंगे । गवर्नर आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन गुंटूर के मंगल गेरी मंडल के मौज़ा काजा के हदूद में वाक़्ये वसी मैदान पर तैयार करदा शहि नशीन पर एन चंद्रबाबू नायडू को चीफ़ मिनिस्टर ओहदे का हलफ़ दिलाएं गे।

चंद्रबाबू नायडू की तक़रीब हलफ़ बर्दारी के सिलसिले में तमाम वसी तर इंतेज़ामात मुकम्मिल करलिए गए हैं। बताया जाता हैके एन चंद्रबाबू नायडू के बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर हलफ़ लेने के बाद उनके साथ 9 ता 15 वुज़रा को भी ई एस एल नरसिम्हन गवर्नर आंध्र प्रदेश हलफ़ दिलाने की क़वी तवक़्क़ो पाई जाती है।

यहां ये बात काबिले ज़िकर हैके एन चंद्रबाबू नायडू बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर तीसरी मर्तबा हलफ़ लेंगे। इस मर्तबा ए पी के पहले चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से हलफ़ लेने के लिए 8 जून को मुनाक़िद होने वाली हलफ़ बर्दारी तक़रीब में क़ौमी सतह के कई मुमताज़ क़ाइदीन के अलावा मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश से तक़रीबन पाँच लाख अफ़राद की शिरकत मुतवक़्क़े है और तक़रीब हलफ़ बर्दारी के मुक़ाम और अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाके जात को (तवील फ़ासिले तक ) ज़र्द झंडियों , फ़िलेकेसों वग़ैरा के ज़रीये सजाया गया है।

बताया जाता हैके विजयवाड़ा के एक रज़ाकाराना इदारे की रिपोर्ट के मुताबिक़ मिस्टर चंद्रबाबू नायडू की इस हलफ़ बर्दारी तक़रीब के लिए सरकारी-ओ-ख़ानगी तौर पर तक़रीबन 30 करोड़ रुपये ख़र्च किए जा रहे हैं।

तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत के लिए हैदराबाद , चेन्नाई , विशाखापटनम , बैंगलौर के अलावा दुसरे अहम शहरों से आने वाले क़ाइदीन-ओ-तेलुगु देशम पार्टी हामीयों के लिए ख़ुसूसी बसें ख़ुसूसी ट्रेनों और यहां तक कि तैयारों के इंतेज़ामात भी किए गए हैं।

बिलख़सूस हैदराबाद से भी ख़ुसूसी तैयारे रवाना करने के भी इंतेज़ामात किए गए हैं। सीमांध्र में हर रुकने असेंबली की तरफ् से कसीर तादाद में पार्टी हामीयों को गुंटूर पहूँचाने के लिए बड़े पैमाने पर इक़दामात किए जा रहे हैं।

Top Stories