Saturday , December 16 2017

चंद्रबाबू नायडू पर अवाम को धोका देने का इल्ज़ाम: वेंकटेश्वर राव‌

सूर्यापेट, 21 मार्च: सीनियर‌ वाई एस आर सी पी इस्टेट क़ाइद-ओ-साबिक़ रुकन असेम्बली सी वेंकटेश्वर राव‌ ने सदर तेलुगू देशम चंद्रबाबू नायडू पर अवाम से धोके बाज़ी करने का इल्ज़ाम आइद किया। उन्होंने कहा कि नायडू की तवील पदयात्रा सिर्फ़ और

सूर्यापेट, 21 मार्च: सीनियर‌ वाई एस आर सी पी इस्टेट क़ाइद-ओ-साबिक़ रुकन असेम्बली सी वेंकटेश्वर राव‌ ने सदर तेलुगू देशम चंद्रबाबू नायडू पर अवाम से धोके बाज़ी करने का इल्ज़ाम आइद किया। उन्होंने कहा कि नायडू की तवील पदयात्रा सिर्फ़ और सिर्फ़ दिखावा है। उन्होंने नायडू की पदयात्रा को अवाम से हमदर्दी का झूटा नाटक क़रार दिया। उन्होंने कहा कि नायडू अपनी पदयात्रा में एक तरफ़ कांग्रेस हुकूमत पर अवाम के सामने बेदिरेग़ इल्ज़ामात आइद करते हुए अवाम की हमदर्दी हासिल करने की कोशिश कर रहे हैं तो दूसरी तरफ़ कांग्रेस से साज़ बाज़ करते हुए हुकूमत की बरक़रारी में मदद कर रहे हैं।

सी वेंकटेश्वर राव‌ ने कहा कि ऐसे वक़्त जबकि रियासत की पूरी अवाम कांग्रेस हुकूमत से सख़्त नालां है और रियासत का हर तबक़ा वज़ीर आला एन किरण कुमार रेड्डी की नाएहली की वजह से परेशान है ऐसे हालात में असल अपोज़ीशन का फ़र्ज़ था कि वो हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे एतिमाद पेश करे।

लेकिन वो अपने फ़र्ज़ को भूल कर दरपर्दा कांग्रेस की ताईद कर रहे हैं। सी वेंकटेश्वर राव‌ अपनी क़ियामगाह में सहाफियों से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि एक तरफ़ अवाम कांग्रेस हुकूमत को बे द‌ख़ल करने के लिए बेताब है तो दूसरी तरफ़ अवाम से झूटी हमदर्दी का राग अलापने वाले सदर तेलुगू देशम नायडू कांग्रेस के साथ मैच फिक्सिंग करते हुए हुकूमत क़ायम रखने में मददगार बने हुए हैं। इस मौक़े पर सी वेंकटेश्वर राव‌ ने कहा कि आने वाले आम इंतिख़ाबात अवाम कांग्रेस‍ ओ‍र‌ तेलुगू देशम को मुफ़ाद परस्ती ओर‌ ख़ुदग़रज़ी की सज़ा ज़रूर देंगे।

TOPPOPULARRECENT