Sunday , September 23 2018

चंद्रबाबू नायडू ,फ़ीस बाज़ अदायगी की ज़िम्मेदारी लेने तैयार

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने ज़ोर दे कर कहा कि उनकी हुकूमत रियासत के तलबा की फ़ीस बाज़ अदायगी की ज़िम्मेदारी लेने तैयार है।

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने ज़ोर दे कर कहा कि उनकी हुकूमत रियासत के तलबा की फ़ीस बाज़ अदायगी की ज़िम्मेदारी लेने तैयार है।

इस के लिए जो भी मसारिफ़ होंगे उनकी हुकूमत अदा करसकती है। माबाद रियासत की तक़सीम विजय वाड़ा में मुनाक़िद होने वाली पहली डिस्ट्रिक्ट कलेक्टरस की कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि हमारी हुकूमत आंध्र प्रदेश के तलबा की फ़ीस बाज़ अदायगी के मसारिफ़ बर्दाश्त करने तैयार है अगर तलबा की वतनियत से मुताल्लिक़ तफ़सीलात को ए पी रीआर्गेनाईज़ेशन एक्ट के ख़ुतूत पर क़तईयत दी जाये और दुसरे क़ानूनी दफ़आत को मल्हूज़ रखा जाये तो हुकूमत ये फ़ीस अदा करेगी उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना चन्द्रशेखर राव पर तन्क़ीद की और कहा कि में रियासत की तक़सीम के बाद पैदा होने वाले मसाइल की यकसूई के लिए कोशिश कररहा हूँ और के सी आर हर मसले पर इश्तिआल अंगेज़ रिमार्कस कर के जलती पर तेल छिड़क रहे हैं।

उन्होंने अवाम की बहबूद के लिए फ़ैसले करने का कलेक्टरस को पूरी आज़ादी देने का एलान किया। ज़रई और इस से मरबूत सरगर्मीयों पर तवज्जा देने देही इलाक़ों में बेहतर रोज़गार फ़राहम करने पर तवज्जा दी जाये।

नौजवानों को अच्छी तर्बीयत और माहिराना ट्रेनिंग के इंतेज़ाम की भी हिदायत दी गई । रियासत आंध्र प्रदेश में एयरपोर्ट और बंदरगाहों को तरक़्क़ी दी जाएगी। उन्होंने आधार के सद फ़ीसद इंदिराज को यक़ीनी बनाने कलेक्टरस को हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT