Monday , December 18 2017

चंद्रबाबू नायडू से इतमीनान बख़श बातचीत अहम पेशरफ़त

रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुशतर्का गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन की तजवीज़-ओ-मश्वरह पर चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाह और चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू की राज भवन में ई एस एल नरसिम्हन की मौजूदगी में दोनों की इंतिहाई ख़ुशगवा

रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुशतर्का गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन की तजवीज़-ओ-मश्वरह पर चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाह और चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू की राज भवन में ई एस एल नरसिम्हन की मौजूदगी में दोनों की इंतिहाई ख़ुशगवार माहौल में मुलाक़ात हुई बल्कि मुख़्तलिफ़ मसाइल पर भी ख़ुशगवार अंदाज़ में तफ़सीली कामयाब बातचीत हुई।

राज भवन में हुई बातचीत के फ़ौरी बाद अपनी सरकारी रिहायश गाह पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना एन चन्द्रशेखर राव ने ये बात बताई और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू के साथ उनकी (के सी आर की) हुई बात इंतेहाई कामयाब रही।

उन्होंने कहा कि दोनों रियासतों तेलंगाना-ओ- आंध्र प्रदेश को दरपेश मुख़्तलिफ़ मसाइल पर भी तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया गया और बिलख़सूस दोनों रियासतों के माबैन पाए जाने वाले बाज़ मुतनाज़ा मसाइल की यकसूई पर भी बातचीत की गई।

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने कहा कि असेंबली में वुज़रा के लिए कमरे मुख़तस करने के मसले पर पैदा हुए तनाज़ा पर भी बातचीत की गई। उन्होंने कहा कि बातचीत के दौरान कहा गया कि दोनों रियासतों के अवाम को खास्कर आंध्र के अवाम को हैदराबाद से ज़रूरत हमेशा रहेगी।

और आपस में एक दूसरे के माबैन तआवुन कर लेने की मुकम्मिल तवक़्क़ुआत की जा सकती है। के चन्द्रशेखर राव ने कहा कि 10 सितंबर से तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली की मीटिंग होगी। और बताया कि मुलाज़िमीन सरकार की तक़सीम के मसले पर दोनों रियासतों के चीफ़ सेक्रेटरीज़ मिल बैठ कर कोई क़तई फ़ैसला करेंगे अगर कोई मसला पैदा होने की सूरत में मिस्टर चंद्रबाबू नायडू और में (के सी आर )दोनों मुदाख़िलत करते हुए मिल कर आपसी बातचीत कर के मसले की यकसूई करलींगे।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना की बेहतरी-ओ-तरक़्क़ी ही इन का अहम मक़सद है और ख़ास एजंडा भी है। दोनों तेलुगु रियासतों के अवाम ख़ुश रहने के हम ख़ाहिशमंद हैं और दोनों तेलुगु रियासतें एक दूसरे से ताल्लुक़ात बरक़रार रखते हुए तरक़्क़ी करना हमारा अहम मंशा-ओ-मक़सद है।

TOPPOPULARRECENT