Monday , December 11 2017

चंद्राबाबू नायडू की वज़ीर-ए-आज़म-ओ-दुसरे वुज़रा से मुलाक़ातें

सदर तेलुगु देशम-ओ-मुंतख़ब चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्राबाबू नायडू ने दिल्ली में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करके आंध्र प्रदेश रियासत को ख़ुसूसी ज़मुरा का मौक़िफ़ देने का मुतालिबा किया।

सदर तेलुगु देशम-ओ-मुंतख़ब चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्राबाबू नायडू ने दिल्ली में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करके आंध्र प्रदेश रियासत को ख़ुसूसी ज़मुरा का मौक़िफ़ देने का मुतालिबा किया।

उन्होंने मोदी से मुलाक़ात के बाद मीडीया से बात करते हुए कहा कि रियासत को सनअती मुराआत देने चाहिऐं जिस तरह उत्तराखंड और हिमाचल प्रदेश को दिए गए थे।

उन्होंने कहा कि राइलसीमा इलाके के लिए ख़ुसूसी पैकेज दिया जाना चाहीए। नायडू ने वज़ीर फाइनैंस अरूण जेटली से मुलाक़ात के दौरान नई रियासत में सदर मुक़ाम की तामीर-ए-नौ और तरक़्क़ी के लिए तेलंगाना बिल में दी गई मुराआत और ख़ुसूसी मौक़िफ़ को फ़ौरी रूबा अमल लाने की ख़ाहिश की।

उन्होंने बताया कि नई रियासत की तरक़्क़ी की ज़िम्मेदारी बहैसीयत हुकूमत उन पर आइद होती है और वो एन डी ए हलीफ़ की हैसियत से मर्कज़ से काफ़ी तवक़्क़ुआत रखते हैं। मिस्टर नायडू ने अरूण जेटली से ख़ाहिश की के आंध्र प्रदेश के सदर मुक़ाम की तामीर के लिए ख़ुसूसी बजट जारी किया जाये। आंध्र प्रदेश को तरक़्क़ी दिलवाने ये ज़रूरी हैके नई रियासत में पसमांदा तबक़ात के क़र्ज़ा जात की माफ़ी यक़ीनी बनाई जाये।

मुहासिल से पाक बनाने पर उसे ख़ुसूसी मौक़िफ़ दिया जाये। नायडू ने बताया कि अरूण जेटली ने उनके मुतालिबात पर संजीदा ग़ौर का तीक़न देते हुए कहा कि आंध्र की तामीर-ओ-तरक़्क़ी के लिए मर्कज़ मुम्किना इमदाद फ़राहम करेगा।

जेटली ने ख़ुसूसी पैकेजेस की इजराई केमुताल्लिक़ भी नायडू को तीक़न दिया। नायडू ने वज़ीर आबी वसाइल से मुलाक़ात के दौरान तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में पानी की तक़सीम के मसले को आजलाना तौर पर हल करने की ख़ाहिश की और कहा कि पोलावरम प्रोजेक्ट को क़ौमी प्रोजेक्ट क़रार दिया जाये।

उन्होंने ओमा भारती से ख़ाहिश की के वो पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर के तमाम अख़राजात मर्कज़ की तरफ से अदा करने का एलान करें।
नायडू ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात की और आंध्र प्रदेश की तक़सीम से मुताल्लिक़ बिल में मौजूद ख़ामीयों की तरफ निशानदेही करवाई।

उन्होंने वज़ीर-ए-दाख़िला से दोनों रियासतों के दाख़िली उमोर के अलावा इक़तिसादी उमोर पर तबादला-ए-ख़्याल किया। उन्होंने बताया कि हैदराबाद तेलंगाना के सौंपने पर तेलुगु देशम ने इस मसले को पार्लियामेंट में उठाकर ये वाज़िह किया था कि इस इक़दाम से सीमा आंध्र इलाक़ों की मआशी हालत अबतर हो जाएगी।

नायडू ने मर्कज़ी वज़ीर रेलवे सदानंद गौड़ से मुलाक़ात करके सिकंदराबाद। तिरूपति एक्सप्रेस में डकैती के वाक़िये पर तवज्जा मबज़ूल करवाई ।उन्होंने वज़ीर रेलवे से कई उमोर नए रेलवे स्टेशनस के अलावा नई ट्रेनों के आग़ाज़ और रेलवे लाइंस के मुताल्लिक़ नुमाइंदगी की।

TOPPOPULARRECENT