Friday , December 15 2017

चंद्रा बाबू और बी जे पी क़ाइद पर हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा!

हैदराबाद 22 फरवरी (सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस ने शर्मीला और उन के शौहर बिरादर अनील की जानिब से सदर तेलगुदेशम चंद्रा बाबू नायडू और बी जे पी क़ाइद प्रभाकर के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर करने संजीदगी से ग़ौर करने का

हैदराबाद 22 फरवरी (सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस ने शर्मीला और उन के शौहर बिरादर अनील की जानिब से सदर तेलगुदेशम चंद्रा बाबू नायडू और बी जे पी क़ाइद प्रभाकर के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर करने संजीदगी से ग़ौर करने का ऐलान किया ही।

वाई ऐस आर कांग्रेस के तर्जुमान सोमा बजलो ने कहा कि मिसिज़ शर्मीला और उन के शौहर के ख़िलाफ़ आराज़ीयात पर नाजायज़ क़बज़ा और ग़रीब अवाम को धमकाकर उन की आराज़ीयात छीन लेने के जो इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं, वो बेबुनियाद हैं। जगन की अवामी मक़बूलियत और शर्मीला की पदयात्रा से हुक्मराँ कांग्रेस के इलावा तलगोदीशम और बी जे पी की नींदें हराम हो गई हैं।

राज शेखर रेड्डी के अरकान ख़ानदान को बदनाम करने और अवाम को गुमराह करने के लिए उन पर झूटे इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं। उन्हों ने कहा कि बिरादर अनील के तमाम मुआमलात क़ानून के दायरे में हैं, कहीं कोई बेक़ाइदगी नहीं पाई जाती, ताहम सस्ती शौहरत हासिल करने के लिए मियां बीवी पर इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं, जिस की वाई ऐस आर कांग्रेस सख़्त मुज़म्मत करती ही। उन्हों ने कहा कि सयासी मुफ़ाद के लिए ख़ानदान के शख़्सी मुआमले में दख़ल अंदाज़ी की जा रही है।

बिरादर अनील, चंद्रा बाबू नायडू और प्रभाकर के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर करने के लिए माहिरीन क़ानून से मश्वरा कर रहे हैं। वाई ऐस आर कांग्रेस तर्जुमान ने कहा कि 30 साला सयासी तजुर्बा रखने वाले मिस्टर नायडू मायूसी का शिकार हैं, क्योंकि रियासत के अवाम ने उन्हें दो मर्तबा मुस्तर्द कर दिया है और मिसिज़ शर्मीला की पदयात्रा के मुक़ाबले में सदर तलगोदीशम की पदयात्रा फीकी पड़ गई है।

अपनी नाकाम पदयात्रा से अवाम की तवज्जा हटाने के लिए मिस्टर नायडू, शर्मीला और उन के शौहर के ख़िलाफ़ मन घड़त इल्ज़ामात के इलावा आराज़ीयात-ओ-हैलीकाप्टर अस्क़ाम से बिरादर अनील को जोड़ने की कोशिश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT