Monday , December 18 2017

चंद्रा बाबू नायडू का कल से पैदल दौरा

हैदराबाद । 1 नवमबर । ( सियासत न्यूज़ ) सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा इलाक़ों का 2 नवंबर से पैदल दौरा शुरू करेंगे । मिस्टर नायडू ने बताया कि वो ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा अज़ला का दौरा करते हुए किसानों

हैदराबाद । 1 नवमबर । ( सियासत न्यूज़ ) सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा इलाक़ों का 2 नवंबर से पैदल दौरा शुरू करेंगे । मिस्टर नायडू ने बताया कि वो ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा अज़ला का दौरा करते हुए किसानों से मुलाक़ात करेंगे और उन के मसाइल से आगाही हासिल करेंगे । सदर तेलगुदेशम पार्टी बहैसीयत क़ाइद अप्पोज़ीशन पहली मर्तबा रियासत में पैदल दौरा का एहतिमाम कररहे हैं ।

मिस्टर नायडू 2नवंबर से शुरू होने वाली पदयात्रा के दौरान ज़िला कड़पा , कुरनूल , प्रकाशम , गुंटूर , खम्मम और नलगनडा का अहाता करेंगे । सदर तेलगुदेशम की पदयात्रा का ज़िला अनंत पर के हलक़ा असबमली धर्मा वर्म से होगा । मिस्टर नायडू ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि तेलगुदेशम पार्टी किसानों के मसाइल के हल केलिए संजीदा जद्द-ओ-जहद कररही है।

सानों के मसाइल के हल में ग़ैर संजीदगी का मुज़ाहरा कररही है। मिस्टर नायडू ने तेलगुदेशम पार्टी को टी आर उसकी जानिब से हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने के चैलेंज का जवाब देते हुए कहा कि तेलगुदेशम पार्टी तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी के मुताल्लिक़ किसी के मश्वरों की मुहताज नहीं है बल्कि पार्टी को इस बात का बख़ूबी अंदाज़ा है कि तहरीक अदमे इअतिमाद कब पेश की जानी चाहीए ।

मिस्टर नायडू ने हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी के इमकानात को ख़ारिज अज़ इमकान क़रार नहीं दिया बल्कि ये वाज़िह किया कि तेलगुदेशम पार्टी अपने तौर पर इस बात का फ़ैसला करेगी । उन्हों ने रियास्ती हुकूमत को तमाम महाज़ों पर नाकाम क़रार देते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत दाख़िली इख़तिलाफ़ात का शिकार होचुकी है और कांग्रेस अपने दाख़िली मसाइल के हल केलिए हुकूमत का इस्तिमाल कररही है ।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत अपनी मीयाद के दौरान बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के ज़रीया कांग्रेस क़ाइदीन को दौलतमंद बनाने की कोशिश में मसरूफ़ है।

TOPPOPULARRECENT