Saturday , January 20 2018

चंद्रा बाबू नायडू का रीतू पोरु बाटा प्रोग्राम का कल से आग़ाज़

हैदराबाद 13 दिसमबर (सियासत न्यूज़) सदर तेलगु देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू 14 दिसमबर को ज़िला आदिल आबाद और निज़ाम आबाद में रीतू पोरु बाटा प्रोग्राम में शिरकत करेंगे। मिस्टर नायडू 14 दिसमबर को ज़िला आदिल आबाद के मौज़ा सलीगोड़ा से

हैदराबाद 13 दिसमबर (सियासत न्यूज़) सदर तेलगु देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू 14 दिसमबर को ज़िला आदिल आबाद और निज़ाम आबाद में रीतू पोरु बाटा प्रोग्राम में शिरकत करेंगे। मिस्टर नायडू 14 दिसमबर को ज़िला आदिल आबाद के मौज़ा सलीगोड़ा से अपनी रीतू पोरु बाटा का आग़ाज़ करेंगे जोकि मुख़्तलिफ़ मवाज़आत का दौरा करते हुए 15 दिसमबर को निज़ाम आबाद में दाख़िल होगे।

ज़िला निज़ाम आबाद में मिस्टर नायडू जिन मवाज़आत का दौरा करेंगे इन में गवीनदा पेट, आरमोर, अंडाता नड्डा, उमरी के इलावा जकरन पली शामिल हैं। रीतू पोरु बाटा के दौरान मिस्टर नायडू ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा किसानों केइलावा रोज़मर्रा की उजरत पर काम करने वाले मज़दूरों से मुलाक़ात करते हुए हक़ायक़ सेआगही हासिल करेंगे। बताया जाता है कि खेत में ख़िदमात अंजाम देने वाले मज़दूरों से मुलाक़ात के दौरान मिस्टर नायडू खेत किरायों पर देने वालों और किसानों के दरमयान जारी मुआमलतों के मुताल्लिक़ भी तफ़सीलात हासिल करेंगे।

रीतू पोरु बाटा के दौरान मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू आइन्दा मौसम रबी में मुनासिब बर्क़ी सरबराही के इलावा सरबराही आब कोयक़ीनी बनाने के लिए हुकूमत से मुतालिबा करेंगे। ज़िला आदिल आबाद और निज़ामआबाद में रीतू पोरु बाटा के दौरान मिस्टर नायडू मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर अवाम से ख़िताबकरेंगे।

TOPPOPULARRECENT