Friday , December 15 2017

चंद्रा बाबू नायडू की रईतो पूर्व बाटा पदयात्रा आज तेलंगाना में दाख़िल होगी

हैदराबाद। 9 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की रईतो पूर्व बाटा पदयात्रा 9 नवंबर को इलाक़ा तेलंगाना में दाख़िल होगी। गुज़श्ता एक हफ़्ता से जारी रईतो पूर्व बाटा के दौरान सदर तेलगुदेशम पार्टी ने रियास

हैदराबाद। 9 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की रईतो पूर्व बाटा पदयात्रा 9 नवंबर को इलाक़ा तेलंगाना में दाख़िल होगी। गुज़श्ता एक हफ़्ता से जारी रईतो पूर्व बाटा के दौरान सदर तेलगुदेशम पार्टी ने रियासत के मुख़्तलिफ़ अज़ला का दौरा करते हुए किसानों से मुलाक़ात की। मिस्टर नायडू 9और 10 नवंबर को ज़िला नलगुनडा में पैदल दौरा करते हुए इलाक़ा के मुतास्सिरा किसानों से मुलाक़ात करेंगे ।

नवंबर की सुबह 9:30बजे मिस्टर नायडू की पदयात्रा का ज़िला नलगनडा के इलाक़ा सत्तू पली से आग़ाज़ होगा। मिस्टर नायडू अंबेडकर नगर, एन टी आर नगर के इलावा मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का दौरा करेंगे और शाम 5बजे जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे ।0नवंबर को मिस्टर नायडू , सूर्य पेट हलक़ा असमबली से होते हुए मुख़्तलिफ़ असमबली हलक़ा जात का दौरा करते हुए किसानों से मुलाक़ात करेंगे ।

मिस्टर नायडू का दौरा नलगनडा मौजूदा हालात में इंतिहाई एहमीयत का हामिल तसव्वुर किया जाने लगा है क्योंकि तहरीक तेलंगाना के आग़ाज़ के बाद से मिस्टर नायडू तेलंगाना के कई इलाक़ों का दौरा करने से गुरेज़ करते रहे हैं। इलावा अज़ीं मुक़ामी क़ाइदीन ने भी उन्हें तेलंगाना अज़ला के दौरों से इजतिनाब करने का मश्वरा दिया था। तेलंगाना किसानों के मसाइल पर मिस्टर नायडू के दौरा नलगनडा-ओ-खम्मम केलिए तेलगुदेशम पार्टी ने वसीअ-ओ-अरीज़ इंतिज़ामात कर रखे हैं और तेलंगाना तेलगुदेशम क़ाइदीन के इलावा तलगो नाडो स्टूडैंटस फ़ैडरेशन क़ाइदीन-ओ-कारकुनों को भी दौरा के दौरान मुतहर्रिक रहने की हिदायत दी गई है।

TOPPOPULARRECENT