Saturday , June 23 2018

चंद्रा बाबू नायडू के असासा जात की सी बी आई तहक़ीक़ात के फ़ैसला क़ा ख़ौरमक़दम

हैदराबाद 15 नवंबर (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बोसत्य ना रायना ने हाईकोर्ट की जानिब से क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की जायदाद-ओ-असासा जात की सी बी आई के ज़रीया तहक़ीक़ात कराने के फ़ैसले का ख़ौरमक़दम

हैदराबाद 15 नवंबर (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बोसत्य ना रायना ने हाईकोर्ट की जानिब से क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की जायदाद-ओ-असासा जात की सी बी आई के ज़रीया तहक़ीक़ात कराने के फ़ैसले का ख़ौरमक़दम करते हुए कहा कि अगर नायडू अपने पर आइद इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात के लिए ख़ुद से सी बी आई से रुजू होते तो एक अच्छी मिसाल क़ायम होती थी। मिस्टर बी सत्य ना रायना ने कहा कि क़ाइद अप्पोज़ीशन पर इल्ज़ामात और बदउनवानीयों के कई इल्ज़ामात हैं अवामी ज़िंदगी में रहने वालों को पाक-ओ-साफ़ रहना ज़रूरी है।

वो लुक्स वयागन के मसला पर मुझ पर चंद्रा बाबू नायडू के इलावा दूसरी अप्पोज़ीशन जमातों की जानिब से बदउनवानीयों के इल्ज़ामात आइद करते हुए उस की सी बी आई तहक़ीक़ात कराने का हुकूमत से मुतालिबा किया था तब वो चीफ़ मिनिस्टर के फ़राइज़ अंजाम देने वाले डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी से रुजू होकर वो लक्स वयागन मुआमला की सी बी आई तहक़ीक़ात कराने की अपील की थी जिस से इत्तिफ़ाक़ करते हुए डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने सी बी आई तहक़ीक़ात का ऐलान किया था। माबाद तहक़ीक़ात सी बी आई ने मुझे बेक़सूर क़रार देते हुए क्लीनचिट दी थी।

नायडू पर भी कई इल्ज़ामात हैं माज़ी में उन्हों ने चंद मुक़द्दमात पर हुक्म अलतवा हासिल किया था अब इस तरह की कोई ग़लती ना करें तहक़ीक़ात में सी बी आई से मुकम्मल तआवुन करते हुए अपने ऊपर जो इल्ज़ामात हैं इस से बाइज़्ज़त बरी होने की कोशिश करें। क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से हाईकोर्ट के फ़ैसले के बाद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कहा कि डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने उन के ख़िलाफ़ कई तहक़ीक़ात कमीशन क़ायम किए थे लेकिन वो एक में भी क़सूरवार साबित नहीं हुए का रिमार्कस करने पर जवाब देते हुए सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने कहा कि जहां तक मुझे याद है असासा जात और जायदाद की तहक़ीक़ात केलिए नायडू के ख़िलाफ़ कोई भी तहक़ीक़ाती कमीशन तशकील नहीं दिया गया।

TOPPOPULARRECENT