Wednesday , December 13 2017

चंद्रा बाबू नायडू के असासों की तहक़ीक़ात के हुक्म का ख़ैर मक़दम -चिरंजीवी

हैदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ )कांग्रेस क़ाइद चिरंजीवी ने चंद्रा बाबू नायडू के गै़रक़ानूनी असासा जात की तहक़ीक़ात से मुताल्लिक़ हाइकोर्ट के फ़ैसला का ख़ैर मक़दम किया है । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चिरंजीवी ने कहा कि हाइ

हैदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ )कांग्रेस क़ाइद चिरंजीवी ने चंद्रा बाबू नायडू के गै़रक़ानूनी असासा जात की तहक़ीक़ात से मुताल्लिक़ हाइकोर्ट के फ़ैसला का ख़ैर मक़दम किया है । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चिरंजीवी ने कहा कि हाइकोर्ट ने सी बी आई को तहक़ीक़ात का हुक्म देते हुए चंद्रा बाबू नायडू को अपनी दियानतदारी और ईमानदारी साबित करने का एक मौक़ा फ़राहम किया है ।

चंद्रा बाबू नायडू जो हमेशा दियानतदारी के दावे करते हैं उन्हें चाहिए कि वो तहक़ीक़ात का ख़ैर मुक़दम करें और सी बी आई से तआवुन करें । उन्हों ने कहा कि अवामी ज़िंदगी में शफ़्फ़ाफ़ियत की ज़रूरत है और चंद्रा बाबू नायडू को अदालत ने एक बेहतरीन मौक़ा फ़राहम किया है कि वो उन पर आने वाले इल्ज़ामात को ग़लत साबित करें । चिरंजीवी ने हुकूमत के रचा बंडा प्रोग्राम की ताईद की और कहा कि इस प्रोग्राम के ज़रीया नज़म-ओ-नसक़ अवाम तक पहुंच कर उन के मसाइल की यकसूई कररहा है ।

उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो इस प्रोग्राम से ख़ातिरख़वाह तौर पर इस्तिफ़ादा करते हुए अपने मसाइल कोहल कराईं । हुकूमत कारकर्दगी की सताइश करते हुए कहा कि मौजूदा हालात में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात का कोई इमकान नहीं है और हुकूमत मयाद मुकम्मल करेगी। उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना पर बहुत जल्द अपने फ़ैसले का ऐलान करेगी ।

TOPPOPULARRECENT