Monday , December 18 2017

चंद्रा बाबू नायडू पर इक़तिदार (सत्ता) का भूत सवार

कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने कहा कि क़ाइद अपोज़ीशन एन चंद्रा बाबू नायडू पर इक़तिदार (सत्ता) का भूत सवार होने के सबब दिमाग़ी तवाज़ुन बिगड़ गया है। अगर वो बी सी तबक़ात के मसाइल के लिए संजीदा हैं तो तेलगू देशम की सदारत या क़ाइद अपो

कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने कहा कि क़ाइद अपोज़ीशन एन चंद्रा बाबू नायडू पर इक़तिदार (सत्ता) का भूत सवार होने के सबब दिमाग़ी तवाज़ुन बिगड़ गया है। अगर वो बी सी तबक़ात के मसाइल के लिए संजीदा हैं तो तेलगू देशम की सदारत या क़ाइद अपोज़ीशन, दोनों ओहदों में से कोई एक ओहदा बी सी तबक़ा क़ाइद को दे दें। आज सी एल पी ऑफ़िस असेंबली में मीडीया से बातचीत करते हुए कौंसिल के गर्वनमेंट विहिप पदमा राजू और शिवराम रेड्डी ने कहा कि झूटा वाअदा करने और मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों पर अमल करने वाले चंद्रा बाबू नायडू को रियासत केअवाम ने फ़रामोश कर दिया है।

इक़तिदार (सत्ता) के लालच में वो अवाम से गुमराह कुन वाअदे कर रहे हैं और कांग्रेस की फ़ीस री इम्ब्रेस्मेंट स्कीम को तेलगू देशम दौर-ए-हकूमत में शुरू करने का इद्दिआ कर रहे हैं, जब कि हक़ीक़त ये है कि तेलगू देशम दौर-ए-हकूमत में 8 लाख तलबा को सिर्फ मामूली स्कालरशिप्स फ़राहम की जाती थी और इस के लिए मर्कज़ी हुकूमत के फ़ंड से इस्तिफ़ादा किया जाता था। इलावा अज़ीं रियासत और मर्कज़ में वज़ारतों और दीगर (दुसरे) आला ओहदों पर भी फ़ाइज़ किया।

तेलगू देशम की जानिब से असेंबली का इजलास तलब करने के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि हुकूमत असेंबली का इजलास तलब करने और अवामी मसाइल पर मुबाहिस के लिए तैय्यार है, ताहम तेलगू देशम उसे अवामी मसाइल पर मुबाहिस की बजाय सस्ती शोहरत के लिए इस्तिमाल करना चाहती है।

TOPPOPULARRECENT