Monday , December 18 2017

चंद्र बाबू नायडू को दिन में हुसूले इक़्तेदार का ख़ाब

हैदराबाद 3 जून (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी और वज़ीर ट्रांसपोर्ट बी सत्य नारायना ने कहा कि सदर तेलुगु देशम पार्टी और क़ाइद अपोज़ीशन एन चंद्र बाबू नायडू दिन में इक़्तेदार के हुसूल का ख़ाब देखते हुए रियास्ती अवाम को त

हैदराबाद 3 जून (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी और वज़ीर ट्रांसपोर्ट बी सत्य नारायना ने कहा कि सदर तेलुगु देशम पार्टी और क़ाइद अपोज़ीशन एन चंद्र बाबू नायडू दिन में इक़्तेदार के हुसूल का ख़ाब देखते हुए रियास्ती अवाम को तारीकी में रखने के लिए कोशां।

हैं और पसमांदा तबक़ात को 100 नशिस्तें आइन्दा आम इंतिख़ाबात में फ़राहम करने का वाअदा करने वाले चंद्र बाबू नायडू से दरयाफ़्त किया कि साबिक़ में पसमांदा तबक़ात को इंतिख़ाबात में कितनी नशिस्तें फ़राहम की गई थीं वाज़ेह करने का मुतालिबा किया।

उन्हों ने रियास्ती हुकूमत की जानिब से पसमांदा तबक़ात की फ़लाह और बहबूद के लिए मुख़तस कर्दा बजट का तज़किरा करते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत में ही पसमांदा तबक़ात की फ़लाह और बहबूद के लिए हज़ारों करोड़ रुपये बजट में मुख़तस की है।

इलावा अज़ीं इलाक़ावारी असास पर तनाज़आत जारी रहने के बावजूद अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में लाने का मुतालिबा किए जाने के बावजूद रियासत की तरक़्क़ी में किसी भी रुकावट को हाइल होने नहीं दिया गया।

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना ने कहा कि क़त्ल करने वाले मुल्ज़िम के मुक़ाबला में मआशी जराइम में मुलव्विस पाए जाने वाले इंतिहाई ख़तरनाक साबित होंगे।

TOPPOPULARRECENT