Thursday , December 14 2017

चन्चल‌ गुड़ा मार्किट की जगह काम्प्लेक्स‌ तामीर की जाए : असम्बली में जया सुधा का मुतालिबा

हैदराबाद 23। मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस रुकन असम्बली श्रीमती जया सुधा ने चलकल गौड़ा मार्किट इमारत को मुनहदिम कर के फ़िलफ़ौर नया काम्प्लेक्स‌ तामीर करने के लिए मूसिर इक़दामात करने का रियास्ती हुकूमत-ओ-ग्रेटर हैदराबाद म्यू

हैदराबाद 23। मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस रुकन असम्बली श्रीमती जया सुधा ने चलकल गौड़ा मार्किट इमारत को मुनहदिम कर के फ़िलफ़ौर नया काम्प्लेक्स‌ तामीर करने के लिए मूसिर इक़दामात करने का रियास्ती हुकूमत-ओ-ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन से मुतालिबा क्या । आज यहां रियास्ती असैंबली में ज़ीरो ओवर ( वक़फ़ा सिफ़र) के दौरान इस मसला को उठाते हुए रुकन असम्बली ने कहा कि चन्चल‌ गुड़ा मार्किट इमारत जो कि इंतिहाई बोसीदा और क़दीम होचुकी है और कभी भी मुनहदिम हो सकती है अगर मुनहदिम होने की सूरत में इंसानी ज़िंदगीयों को ख़तरा लाहक़ हो सकता है ।

ने कहा कि इस इमारत के बोसीदगी की वजह से मुनहदिम होने से क़बल इस मुक़ाम पर नई इमारत (काम्प्लेक्स‌ ) की तामीर के लिए प्लान्स मुरत्तिब के बादअज़ां इस इमारत को मुनहदिम कर के नई इमारत ( काम्प्लेक्स‌ ) की तामीर के लिए कामों को शुरू करने का हुकूमत से मुतालिबा किया । रुकन असम्बली की जानिब से उठाए गए इस मसला पर अपनेरद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टैक्नालोजी मिस्टर पी लकशमया ने कहा कि रुकन असम्बली के मुतालिबा को नोट कर लिया गया है और मुताल्लिक़ा वज़ीर को मुकम्मल तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाकर ज़रूरी इक़दामात करने की ख़ाहिश की जाएगी ।।

TOPPOPULARRECENT