Sunday , December 17 2017

चन्दूलाल बारहदरी में मुस्लिम नौजवान पर हमले का नया मोड़

हैदराबाद । 22 नवंबर । (सियासत न्यूज़) चन्दूलाल बारहदरी में कल रात देर गए मुस्लिम नौजवान पर हमले का वाक़िया आज सुबह एक नया मोड़ उस वक़्त इख़तियार करलिया जब ज़ख़मी मुहम्मद जुनैद ने पुलिस ओहदेदारों के रूबरू ये इन्किशाफ़ किया कि इस पर किसी अश

हैदराबाद । 22 नवंबर । (सियासत न्यूज़) चन्दूलाल बारहदरी में कल रात देर गए मुस्लिम नौजवान पर हमले का वाक़िया आज सुबह एक नया मोड़ उस वक़्त इख़तियार करलिया जब ज़ख़मी मुहम्मद जुनैद ने पुलिस ओहदेदारों के रूबरू ये इन्किशाफ़ किया कि इस पर किसी अश्रार ने हमला नहीं किया था बल्कि इस ने ब्लेड से ख़ुद को ज़ख़मी करलिया था।

डिप्टी कमिशनर पुलिस साॶथ ज़ोन मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा ने आज जुनैद को मीडीया के रूबरू पेश किया और इस नौजवान ने ये इक़रार किया कि इस ने अपने बड़े भाई को चकमा देने केलिए ये ड्रामा रचा था। जुनैद ने मज़ीद बताया कि वो पेशे से पलम्ब्बर है और हर हफ़्ते 1800 रुपय कमाता है और इस के बड़े भाई मुहम्मद जमील 50,000/- रुपय चिट्ठी की रक़म अदा करने केलिए जुनैद से 4,000/- रुपय लिया करता था।

जुनैद ने मीडीया को ये बताया कि हालिया दिनों इस के बड़े भाई और दीगर अरकान ख़ानदान अपने ससुराली रिश्तेदार गए हुए थे और इस ने चिट्ठी की रक़म ख़र्च करदी थी और जब इस के भाई ने ये रक़म तलब की तो इस ने झूटा रहज़नी का वाक़िया रचा और इस सिलसिले में इस ने काले पत्थर इलाक़े से एजाज़ कराना स्टोर से एक ब्लेड ख़रीदा और चन्दूलाल बारहदरी इलाक़े में ख़ुद को ज़ख़मी करलिया ।

इस मौक़ा पर डिप्टी कमिशनर मिस्टर मनीष कुमार ने बताया कि ख़ुद को ज़ख़मी करने के बाद जुनैद ने 60 ता 70 नौजवानों को इकट्ठा करलिया और ये ड्रामा रचा कि इस पर चंद नामालूम अश्रार ने नाम पूछ कर मोहलिक हथियार से हमला किया। वाज़ेह रहे कि कल रात देर गए जुनैद के इस दावा के बाद पुलिस ने उसे दवाख़ाना उस्मानिया मुंतक़िल किया था जहां पर इस का ईलाज किया गया और इस वाक़िया के बाद पुराने शहर में हालात कशीदा होगए थे जिस से निमटने केलिए पुलिस ने चौकसी बढ़ा दी थी।

जुनैद के सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ के बाद सिटी पुलिस ने इतमीनान की सांस ली ।मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा ने बताया कि जुनैद के ख़िलाफ़ पुलिस ने 153(A) और 203 ताअज़ीरात-ए-हिंद के दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया है और अफ़्वाह फैलाने वालों को ये इंतिबाह दिया कि अगर पुलिस ने उन्हें अफ़्वाह फैलाने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करेगी तो उन के ख़िलाफ़ इसी किस्म के सख़्त दफ़आत लगाए जाएंगी। आज सुबह जुनैद के इस इन्किशाफ़ का पता लगने पर बी जे पी कारकुनों ने पुरानी हवेली कमिशनर ऑफ़िस के रूबरू एक धरना मुनज़्ज़म किया और कमिशनर पुलिस की बरतरफ़ी का मुतालिबा करते हुए उन पर ये इल्ज़ाम आइद किया कि रात के वाक़िया के बाद पुलिस ने सैंकड़ों हिन्दू नौजवानों को हरासाँ किया है ।

TOPPOPULARRECENT