Friday , December 15 2017

चन्द्र शेखर राव‌ अवाम(जनता) के जज़्बात से खिलवाड़ कर रहे हैं

हैदराबाद २‍५ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना अवाम के जज़बात से मिस्टर के चन्द्र शेखर राॶ खिलवाड़ करते हुए अपने और ख़ानदानी मुफ़ादात हासिल कररहे हैं । मर्कज़ी हुकूमत को क़तई वक़्त डैड लाईन देते हुए अवाम के जज़बात का इस्तिहसाल किय

हैदराबाद २‍५ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना अवाम के जज़बात से मिस्टर के चन्द्र शेखर राॶ खिलवाड़ करते हुए अपने और ख़ानदानी मुफ़ादात हासिल कररहे हैं । मर्कज़ी हुकूमत को क़तई वक़्त डैड लाईन देते हुए अवाम के जज़बात का इस्तिहसाल किया जा रहा है । रुकन असैंबली तलगोदीशम मिस्टर ऐम नरसमहलो ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान ये बात कही ।

उन्हों ने बताया कि के सी आर अब तक मर्कज़ को कई मर्तबा मोहलत दे चुके हैं और गुज़श्ता मर्तबा दिल्ली से वापसी के वक़्त उन्हों ने अवाम को इस बात का तीक़न दिया था कि दुसहरा अलहदा रियासत तलंगाना में मनाया जाएगा लेकिन अब दुसहरा गुज़रने के बाद मिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ दीवाली कहेंगे ।

मिस्टर ऐम नरसमहलो ने इस्तिफ़सार (प्रशन/सवाल‌ ) कि अब जबकि दुसहरा के लिए 24 घंटे बाक़ी हैं तो क्या मर्कज़ आज रात या कल दिन में अलहदा रियासत का ऐलान करेगा । उन्हों ने के सी आर से मुतालिबा किया कि वो अवाम को इस बात का जवाब दें कि आया उन्हों ने किस बुनियाद पर अलहदा रियासत की तशकील के लिए दुसहरा तक इंतिज़ार करने का तलंगाना अवाम को मश्वरा दिया । रुकन असैंबली तेलगुदेशम ने के सी आर से मुतालिबा किया कि वो अवाम को इस बात से वाक़िफ़ करवाईं कि दौरा दिल्ली के दौरान मर्कज़ी क़ाइदीन से हुई मुलाक़ातों और तबादला-ए-ख़्याल में किन उमूर पर बातचीत हुई वो अवाम के सामने য৒ब लाएंगे ।

उन्हों ने बताया कि कांग्रेस और टी आर ऐस दोनों ही एक मंसूबा बंद साज़िश के तहत तलंगाना अवाम को गुमराह करते हुए तेलगुदेशम पार्टी को निशाना बना रहे हैं । उन्हों ने बताया कि तलंगाना इलाक़ा के अवाम अब टी आर ऐस या के सी आर पर किसी भी तरह का एतिमाद करने के मौक़िफ़ (स्थान/जगह‌)में नहीं हैं चूँकि अवाम के सी आर और उन के ख़ानदान की जानिब से तलंगाना तहरीक(आन्दोलन‌) के नाम पर इकट्ठा की जा रही दौलत को जान चुके हैं ।

मिस्टर ऐम नरसमहलो ने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस और टी आर ऐस तलंगाना मसला पर टाल मटोल के ज़रीया अवाम को बदज़न करने की मुहिम में सरगर्म हैं । ऐसी सूरत-ए-हाल में तलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी कांग्रेस को निशाना बनाए जाने के बजाय तलगोदीशम पार्टी पर तन्क़ीद(परख‌) करते हुए अवाम की तवज्जा हक़ीक़ी मुख़ालिफ़ीन(विरोधी) तलंगाना से हटाने की कोशिश में मसरूफ़ है । मिस्टर नरसमहलो ने बताया कि कांग्रेस बिलख़सूस मर्कज़ी हुकूमत तलंगाना मसला पर टाल मटोल के ज़रीया तहरीक से अवाम को बदज़न करने की हिक्मत-ए-अमली(कूटनीति) इख़तियार किए हुए है ।

TOPPOPULARRECENT