Thursday , December 14 2017

चलो असेंबली एहेतजाजी प्रोग्राम कामयाब- टीजेएसी का दावा

हैदराबाद 15 जून, (सियासत न्यूज़) तेलंगाना पोलिटिकल जे ए सी ने आज के चलो असेंबली एहतेजाज की कामयाबी का दावा किया है। जे ए सी के सदर नशीन प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए कहा कि पुलिस की जानिब से लाख रुकावटों

हैदराबाद 15 जून, (सियासत न्यूज़) तेलंगाना पोलिटिकल जे ए सी ने आज के चलो असेंबली एहतेजाज की कामयाबी का दावा किया है। जे ए सी के सदर नशीन प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए कहा कि पुलिस की जानिब से लाख रुकावटों के बावजूद तेलंगाना अवाम ने जगह जगह एहतेजाज दर्ज कराते हुए ये साबित कर दिया कि तेलंगाना की तशकील तक वो ख़ामोश नहीं रहेंगे।

इस तरह आज का एहतेजाज तेलंगाना अवाम की अख़लाक़ी कामयाबी है। हुकूमत भले ही एहतेजाजियों को असेंबली का घेराव करने से रोकने का दावा करे लेकिन शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों हत्ता कि असेंबली तक भी एहतेजाजियों की कसीर तादाद पहुंच चुकी थी।

असेंबली के अतराफ़ के इलाक़ों को मैदाने जंग में तबदील करते हुए अवाम को रोकने की कोशिश की गई। इस तरह हुकूमत ने तेलंगाना अवाम को अपने जम्हूरी और दस्तूरी हक़ से महरूम रखा है। उन्हों ने कहा कि आज तेलंगाना अवाम की अख़लाक़ी कामयाबी हुई है और मर्कज़ी हुकूमत को कम अज़ कम अब अपनी आँखें खोल लेनी चाहीए।

कूदंड राम ने कहा कि अवाम की अख़लाक़ी जीत के साथ साथ किरण कुमार रेड्डी हुकूमत की नाकामी है जो अपनी सारी ताक़त और पुलिस के इस्तेमाल के बावजूद अवाम एहतेजाज से रोक नहीं पाई।

TOPPOPULARRECENT