Saturday , December 16 2017

चलो असेंबली मार्च हर हाल मे मुनाक़िद होकर रहेगा

हैदराबाद 10 जून, ( सियासत न्यूज़ ) चलो असेंबली मार्च बहरसूरत मुनाक़िद होकर रहेगा। हुकूमत और पुलिस चलो असेंबली मार्च को नाकाम बनाने की कोशिश कर रहे हैं। सदर नशीन तेलंगाना जोइंट एक्शन कमेटी प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने आज ज़राए इबलाग़ के न

हैदराबाद 10 जून, ( सियासत न्यूज़ ) चलो असेंबली मार्च बहरसूरत मुनाक़िद होकर रहेगा। हुकूमत और पुलिस चलो असेंबली मार्च को नाकाम बनाने की कोशिश कर रहे हैं। सदर नशीन तेलंगाना जोइंट एक्शन कमेटी प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत के दौरान ये बात कही।

उन्हों ने बताया कि रियासती हुकूमत तेलंगाना अवाम को ख़ौफ़ज़दा करने की कोशिशों में मसरूफ़ है लेकिन हुकूमत की ये कोशिशें नाकाम साबित होंगी। प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने रियासती वज़ीर के जाना रेड्डी और मर्कज़ी वज़ीर उत्तम कुमार रेड्डी से मुतालिबा किया कि वो रियासती और मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव डालते हुए 14 जून को मुनाक़िद होने वाले चलो असेंबली प्रोग्राम की इजाज़त को यक़ीनी बनाएं।

उन्हों ने बताया कि हुकूमत और पुलिस की जानिब से अगर चलो असेंबली प्रोग्राम की इजाज़त नहीं भी दी जाती है तो ऐसी सूरत में ये प्रोग्राम मुनाक़िद होकर रहेगा। ई राजिंद्र ने चलो असेंबली प्रोग्राम को पुलिस की जानिब से इजाज़त ना दिए जाने के फ़ैसला को गैर जम्हूरी क़रार देते हुए कहा कि हुकूमत और पुलिस ग़ैर जम्हूरी तर्ज़ अमल इख़्तेयार करते हुए अवाम को अब एहतेजाज से रोकने लगे हैं।

टी आर एस रुक्न असेंबली ने बताया कि हुकूमत को तेलंगाना अवाम के मुतालिबा को मद्दे नज़र रखते हुए फ़ौरी तौर पर असेंबली में बिल की पेशकशी का एलान करना चाहीए ताकि तेलंगाना के 4 करोड़ अवाम के जज़बात के अमली एहतेराम का मुज़ाहरा किया जा सके।

उन्हों ने बताया कि रियासती हुकूमत और पुलिस की जानिब से दी जाने वाली धमकीयों से तेलंगाना अवाम और क़ाइदीन ख़ौफ़ज़दा नहीं होंगे।

TOPPOPULARRECENT