Monday , December 18 2017

चारमीनार के अतराफ़ बलदिया की इन्हिदामी कार्रवाई

मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद की तरफ से चारमीनार पैदल राहरू प्रोजेक्ट के सिलसिले में जारी इन्हिदामी कार्यवाईयों में शिद्दत पैदा करदी गई है और आइन्दा दो यौम के दौरान ये कार्यवाहीयां तेज़ रफ़्तार किए जाने का इमकान है।

मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद की तरफ से चारमीनार पैदल राहरू प्रोजेक्ट के सिलसिले में जारी इन्हिदामी कार्यवाईयों में शिद्दत पैदा करदी गई है और आइन्दा दो यौम के दौरान ये कार्यवाहीयां तेज़ रफ़्तार किए जाने का इमकान है।

बताया जाता हैके बलदी ओहदेदारों ने जमा मस्जिद चौक के रूबरू वाक़्ये महबूब चौक घड़ियाल के अतराफ़ मौजूद छोटे ताजरीन को फ़ौरी तौर पर जगह का तख़लिया करने की हिदायत दे दी है और इस बात का इंतेबाह दिया हैके आइन्दा 48 घंटों में महबूब चौक घड़ियाल के अतराफ़ मौजूद क़बज़ा जात की अदम बरख़ास्तगी की सूरत में बलदिया की तरफ से बड़े पैमाने पर इन्हिदामी कार्रवाई के ज़रीये क़बज़ा जात की बरख़ास्तगी अमल में लाई जाएगी।

मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद साउथ ज़ोन की तरफ से जारी कार्रवाई से ना सिर्फ़ ग़ैर मजाज़ क़ाबज़ीन मुतास्सिर होरहे हैं बल्कि इन कार्यवाईयों का शिकार बाज़ बेबस छोटे कारोबारी भी बनते जा रहे हैं चूँकि मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के ओहदेदार जो कार्यवाहीयां अंजाम दे रहे हैं वो क़दीम रेकॉर्ड्स की बुनियाद पर अंजाम दी जा रही हैं। इन कार्यवाईयों में रुकावट पैदा करने के लिए अवामी ब्रहमी का सामना हर जगह बलदी ओहदेदारों को करना पड़ रहा है लेकिन किसी भी किस्म की सियासी मदद ना होने के सबब ओहदेदार मनमानी तरीके से पुराने शहर के इस अहम इलाक़े में अवाम को कारोबार से बेदखल करने में मसरूफ़ हैं।

लाड बाज़ार में मौजूद ताजरीन ने अपने तौर पर साइन बोर्डज़ निकाल दिए थे इसी तरह जुलु ख़ाना के अंदरूनी हिस्से में मौजूद दुक्कानात के आगे बढ़े हुए इज़ाफ़ी शेड्स ताजरीन ने अपने तौर पर हटालए हैं लेकिन पिछ्ले यौम मोती गली ता खिलवत सड़क पर बलदी ओहदेदारों ने बड़े पैमाने पर कार्रवाई करते हुए सड़कों पर मौजूद ग़ैर मजाज़ तामीरात को मुनहदिम कर दिया है।

बताया जाता हैके 29 सितंबर को बलदिया की तरफ से मोती गली ता शाहअली बंडा बराह खिलवत सड़क पर मौजूद दोनों तरफ फुटपाथों को ग़ैर मजाज़ क़बज़ाजात से पाक बनाने की मुहिम चलाई जाएगी जबकि आइन्दा दो यौम में चैक घड़ियाल के अतराफ़ कार्यवाहीयां की जा सकती हैं।

इसी तरह मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के ओहदेदारों के मंसूबा के मुताबिक़ आइन्दा चंद यौम के दौरान चारमीनार ता मदीना बिल्डिंग फ़ुट पाथस पर मौजूद छोटे ताजरीन को बरख़ास्त करने के लिए बड़े पैमाने पर मुहिम चलाई जाएगी। चारमीनार के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ मौजूद ठेला बंडी रानों को हटाने के लिए भी पुलिस की मदद से कार्यवाईयों के मुताल्लिक़ मंसूबा बंदी की जा रही है

TOPPOPULARRECENT