Tuesday , December 12 2017

चार आई पी ऐस ओहदेदारों पर क्रप्शन के इल्ज़ामात

डाइरेक्टर जनरल पुलिस वी दिनेश रेड्डी ने हुकूमत को एक मकतूब इरसाल(रवाना) किया है जिस में चार आई पी ऐस ऑफिसर्स के ख़िलाफ़ जिन पर बद उनवानीयों (क्रप्शन) के इल्ज़ामात में कार्रवाई करने की अपील की गई है। डी जी पी ने ये ख़ाहिश भी की है कि

डाइरेक्टर जनरल पुलिस वी दिनेश रेड्डी ने हुकूमत को एक मकतूब इरसाल(रवाना) किया है जिस में चार आई पी ऐस ऑफिसर्स के ख़िलाफ़ जिन पर बद उनवानीयों (क्रप्शन) के इल्ज़ामात में कार्रवाई करने की अपील की गई है। डी जी पी ने ये ख़ाहिश भी की है कि मज़ीद दो आई पी ऐस ऑफिसर्स के ख़िलाफ़ ऐन्टी क्रप्शन ब्यूरो की तरफ़ से तहक़ीक़ात कराई जाएं।

ऐसे वक़्त जबकि छः आई पी ऐस ऑफिसर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई का इंतिज़ार है इन में से दो ओहदेदारों का जो आई जी रुतबा के ओहदेदार हैं ग़ैर अहम पोस्टिंग दी गई है। इस से पहले गुज़श्ता क्रप्शन के इल्ज़ामात में दो डी ऐस पीज को बेदखल किया जा चुका है। दो आई जीज़ हैदराबाद में बरसर-ए-कार हैं। दो एस पी रैंक के ओहदेदार राइलसीमा में ताय्युनात हैं और बाक़ी ओहदेदार हैदराबाद में हैं।

डी जी पी ने कहा कि ओहदा रुतबा का लिहाज़ किए बगै़र कार्रवाई की जाएगी। ऐसे वक़्त जबकि शराब सिनडीकेटस स्केंडल से सियासी हलक़ों और महिकमा एक्साइज़ में तहलका मचा है। दिनेश रेड्डी ने कहा है कि पुलिस डिपार्टमैंट में ओहदेदारों की सरगर्मीयों पर गहरी नज़र रखी गई है। इंटेलिजेंस विंग को हिदायत दी गई है कि वो ऐस आई सतह से आला हुक्काम तक करपट ओहदेदारों से मुताल्लिक़ वक़फ़ा वक़फ़ा से रिपोर्टस पेश करे।

अदायगीयों के स्कैंडल में मुलव्विस पुलिस ओहदेदारों से मुताल्लिक़ डी जी पी ने कहा कि वो ऐन्टी क्रप्शन ब्यूरो की जामे(मोकम्मल) रिपोर्ट का इंतिज़ार कर रहे हैं। रिपोर्ट की बुनियाद पर कार्रवाई की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT