Tuesday , December 12 2017

चिट फ़ंड कंपनी की धोका दही मालिक लापता

हैदराबाद,21 जनवरी:ग्रेटर हैदराबाद में एक और चिट फ़ंड कंपनी ने सादा लौह अवाम को मुबय्यना तौर पर धोका दे कर अपना कारोबार बंद करलिया और कंपनी का मालिक भी लापता होगया है। इस कंपनी मेडि शेट्टी चिट फंड्स प्राईवेट लिमिटेड के ख़िलाफ़ अब तक सिर

हैदराबाद,21 जनवरी:ग्रेटर हैदराबाद में एक और चिट फ़ंड कंपनी ने सादा लौह अवाम को मुबय्यना तौर पर धोका दे कर अपना कारोबार बंद करलिया और कंपनी का मालिक भी लापता होगया है। इस कंपनी मेडि शेट्टी चिट फंड्स प्राईवेट लिमिटेड के ख़िलाफ़ अब तक सिर्फ़ एक शिकायत दर्ज की गई है। एल्बी नगर पुलिस का कहना है कि मेडि शेट्टी चिट फंड्स के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करली गई है और पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

बताया जाता है कि ज़िला नलगोंडा से ताल्लुक़ रखने वाले नारायण राव‌ ने वनसथली पूरम कोकट पल्ली अमीर पेट और एल्बी नगर में अपने कारोबार को वुसअत दी थी और मेडि शेट्टी चटस की शाख़ों को क़ायम किया था। ताहम सिर्फ़ दो माह पहले वो एल्बी नगर में अपना कारोबार शुरू किया था जबकि दूसरी शाख़ों में इस के कारोबार के ताल्लुक़ से पुलिस को इलम नहीं है। पुलिस एल्बी नगर मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT