Sunday , December 17 2017

चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ गवाह की तलबी फ़ैसला महफ़ूज़

नई दिल्ली ०४ दिसम्बर: ( पी टी आई ) दिल्ली की एक अदालत की जानिब से जनता पार्टी के सदर सुब्रामणियम स्वामी की एक दरख़ास्त पर 8 दिसम्बर को फ़ैसला किया जाएगा जो उस वक़्त के वज़ीर फ़ीनानस और मौजूदा वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ गवाहों

नई दिल्ली ०४ दिसम्बर: ( पी टी आई ) दिल्ली की एक अदालत की जानिब से जनता पार्टी के सदर सुब्रामणियम स्वामी की एक दरख़ास्त पर 8 दिसम्बर को फ़ैसला किया जाएगा जो उस वक़्त के वज़ीर फ़ीनानस और मौजूदा वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ गवाहों पर जरह से मुताल्लिक़ है ।

ये जिरह ये पता चलाने के लिए की जाएगी कि आया चिदम़्बरम ने 2G स्क़ाम में क्या रोल अदा किया है ।

ख़ुसूसी सी बी आई जज मिस्टर ओ पी साईनी ने मिस्टर सुब्रामणियम स्वामी की दरख़ास्त पर आज अपना फ़ैसला महफ़ूज़ कर लिया है जिस में इस्तिदा की गई है कि 2G स्पॆक्ट्रम स्क़ाम मैं मिस्टर चिदम़्बरम को भी माख़ूज़ किया जाय ।

सुब्रामणियम स्वामी का इद्दिआ है कि स्पॆक्ट्रम अलाटमैंट का फ़ैसला मिस्टर चिदम़्बरम और साबिक़ वज़ीर मिस्टर ए राजा ने मुशतर्का तौर पर किया है ।

अदालत में अपनी दरख़ास्त पेश करते हुए उन्होंने ये इजाज़त तलब की थी कि कुछ गवाहों पर जरह की इजाज़त दी जाय जिन में सीनीयर सी बी आई ओहदेदार भी शामिल हैं ताकि ये साबित किया जा सके कि मिस्टर चिदम़्बरम ने इस स्क़ाम में रोल अदा किया है ।

TOPPOPULARRECENT