Saturday , December 16 2017

चीनी दरअंदाज़ी पर अहम फ़ौज. वज़ीर-ए-दिफ़ा की मुलाक़ात

नई दिल्ली 26 अप्रैल (पी टी आई) सरबराह फ़ौज जनरल विक्रम सिंह ने आज वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी से मुलाक़ात की और लद्दाख में चीनी दरअंदाज़ी के मसाइल और मौजूदा सूरत-ए-हाल की मालूमात से उन्हें आगाह किया। जम्मू-ओ-कश्मीर और लद्दाखइलाक़े में शुमा

नई दिल्ली 26 अप्रैल (पी टी आई) सरबराह फ़ौज जनरल विक्रम सिंह ने आज वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी से मुलाक़ात की और लद्दाख में चीनी दरअंदाज़ी के मसाइल और मौजूदा सूरत-ए-हाल की मालूमात से उन्हें आगाह किया। जम्मू-ओ-कश्मीर और लद्दाखइलाक़े में शुमाली कमान के फ़ौजी कमांडरस के साथ एक इजलास मुनाक़िद करने के बाद जनरल सिंह ने वज़ीर-ए-दिफ़ा को दरअंदाज़ी के मसले की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया।

अहम फ़ौज कल शाम ही सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के बाद जम्मू-ओ-कश्मीर से वापिस आए हैं। उन्होंने कहा कि फ़ौज ने हुकूमत को मुशीर क़ौमी सलामती उभर क़ियादत चीन मुताला ग्रुप तफ़सील से वाक़िफ़ करवा दिया है क्योंकि वही लद्दाख की मौजूदा सूरत-ए-हाल से निमट रहा है।

फ़ौज ने इस मसले पर हुकूमत को मुख़्तलिफ़ इख़्तियारात तजावीज़ हैं, जिन में मौजूदा सूरत-ए-हाल से निमटने फ़ौज के जारिहाना इस्तेमाल शामिल है। चीनी मुताला ग्रुप वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर और वज़ारत-ए-दिफ़ा की तरफ़ से लद्दाख की सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए बनाया गया था।

TOPPOPULARRECENT