Monday , December 11 2017

चीन अफ़्ग़ान मुफ़ाहमत में मदद के लिए तैयार

चीनी वज़ीरे ख़ारजा वांग ज़ी ने कहा है कि चीन अफ़्ग़ान मुफ़ाहमत में अपना रोल अदा करने के लिए तैयार है। दौरा कनिन्दा चीनी वज़ीर ने कल यहां दारुल हुकूमत में पाकिस्तानी मुशीर बराए उमूरे ख़ारिजा सरताज अज़ीज़ के साथ मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रैं

चीनी वज़ीरे ख़ारजा वांग ज़ी ने कहा है कि चीन अफ़्ग़ान मुफ़ाहमत में अपना रोल अदा करने के लिए तैयार है। दौरा कनिन्दा चीनी वज़ीर ने कल यहां दारुल हुकूमत में पाकिस्तानी मुशीर बराए उमूरे ख़ारिजा सरताज अज़ीज़ के साथ मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान अफ़्ग़ान मुफ़ाहमती अमल में मदद की पेशकश की है।

इस तरह चीन ने फिर इशारा दिया है कि अवामी जम्हूरिया चीन जंग से तबाह हाल अपने हमसाया मुल्क अफ़्ग़ानिस्तान में अपने किरदार को वुसअत देना चाहता है। वांग ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान में पायदार इस्तेहकाम का इन्हिसार वसीउल बुनियाद और तमाम फ़रीक़ैन की शमूलीयत के साथ अमल में आने वाली क़ौमी मुफ़ाहमत पर है, जिसे बैनुल अक़वामी मदद और हिमायत भी चाहीए।

अफ़्ग़ान सदर अशर्फ़ ग़नी ने अपना ओहदे सदारत सँभालने के फ़ौरन बाद गुज़िश्ता साल अक्तूबर में चीनी दारुल हुकूमत बीजिंग का दौरा किया था और तब चीन ने अफ़्ग़ानिस्तान को 245 मिलियन डॉलर की इमदाद देने का वाअदा किया था।

अफ़्ग़ानिस्तान पहले ही अपने यहाँ तेल की तलाश और ताँबे की कानों के शोबे में चीन के लिए मुराआत का एलान कर चुका है।

TOPPOPULARRECENT