Monday , December 18 2017

चीन इंसान बर्दार ख़लाई मिशन ख़ला में भेजेगा

चीन रवां साल मौसम-ए-गर्मा ( गरमी के मौसम) में अपना अगला इंसान बर्दार ख़लाई मिशन ख़ला में भेजेगा। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ ये 2003 के बाद चीन का अछूता इंसान बर्दार ख़लाई मिशन होगा। इससे पहले चीन के खिला बाज़ यांग लेवी ने ज़मीन क

चीन रवां साल मौसम-ए-गर्मा ( गरमी के मौसम) में अपना अगला इंसान बर्दार ख़लाई मिशन ख़ला में भेजेगा। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ ये 2003 के बाद चीन का अछूता इंसान बर्दार ख़लाई मिशन होगा। इससे पहले चीन के खिला बाज़ यांग लेवी ने ज़मीन के गर्द 14 मर्तबा चक़्कर लगाया था।

चीन के ख़लाई प्रोग्राम के तर्जुमान का कहना है कि ख़ला में भेजे जाने वाले ख़लाई मिशन में तीन अफ़राद को भेजा जाएगा जहां पर ख़ुसूसी ख़लाई साईंस के हवाला से तजुर्बात किए जाऐंगे। वाज़िह रहे कि चीन 2020 तक खला में मुकम्मल तौर पर सहूलियात से आरास्ता ख़लाई स्टेशन क़ायम करना चाहता है ताहम चीन को रूस और अमेरीका के ख़लाई प्रोग्राम का मुक़ाबला करने के लिए अभी मज़ीद मेहनत करनी होगी।

चीन मौजूदा दौर में सोवीयत यूनीयन के ज़वाल के बाद अमेरीका के यक ख़ुद भी दुनिया के दावे को ग़लत साबित करने वाला वाहिद मुल्क बन गया है।

ताहम इसने सोवीयत यूनीयन की तरह अमेरीका से ख़लाई शोबा में मुसाबक़त नहीं की।

TOPPOPULARRECENT