Monday , December 18 2017

चीन की बड़े पैमाना पर जंगी फ़िज़ाई मश्कें

चीन की फ़िज़ाईया ने आज कई फ़िज़ाई जंगी मश्कें कीं जिन में नए तय्यारों ने हिस्सा लिया और राडार से बचने की मश्कें भी शामिल थीं। इस से जापान के साथ मशरिक़ी बहर चीन में मुतनाज़ा(विवादास्पद) जज़ाइर के बारे में चीन की बहरी कशीदगी में इज़

चीन की फ़िज़ाईया ने आज कई फ़िज़ाई जंगी मश्कें कीं जिन में नए तय्यारों ने हिस्सा लिया और राडार से बचने की मश्कें भी शामिल थीं। इस से जापान के साथ मशरिक़ी बहर चीन में मुतनाज़ा(विवादास्पद) जज़ाइर के बारे में चीन की बहरी कशीदगी में इज़ाफ़ा होगया है।

ये फ़िज़ाईया की जंगी मश्कें किस मुक़ाम पर की गएं इस का इन्किशाफ़ नहीं किया गया। सरकारी ज़ेर इंतिज़ाम सी सी टी वी के बमूजिब(मोताबिक) मश्क़ों में नए जेट लड़ाका तय्यारे शामिल थे जिन्हों ने कम बुलंदी पर परवाज़ करते हुए राडार से बचने की टैकनिकस का मुज़ाहरा किया।

मश्क़ों में चीन की फ़ौज बहरीया और फ़िज़ाईया शामिल थे। चीन की बहरीया और बहरी अफ़्वाज मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर बैक वक़्त सिलसिला वार जंगी मश्कें कर रही हैं जबकि जापान के साथ मुतनाज़ा (विवादास्पद) जज़ाइर के सिलसिला में चीन का तनाज़ा उरूज पर है।

ताक़तवर फ़ौजी मौक़िफ़ से मुल़्क की दस साल क़दीम क़ियादत और बरसर-ए-इक्तदार कमीयूनिसट पार्टी की पॉलीसी में तबदीली ज़ाहिर होती है ।

TOPPOPULARRECENT