Tuesday , December 12 2017

चीन के मुस्लिम सूबा में तशद्दुद , पुलिस फोर्सेस ताय्युनात

बीजिंग । 26 नवंबर (पी टी आई) चीन ने अपने शेमाल मग़रिबी शोरिश ज़दा सूबा ज़नजयानग के दार-उल-हकूमत उरुमकी को हज़ारों ख़ुसूसी पुलिस फोर्सेस रवाना करदिया है, जहां वो (चीन) मशरिक़ी तुर्किस्तान इस्लामी तहरीक (ई टी आई ऐम) के अस्करीयत पसंदों की अ

बीजिंग । 26 नवंबर (पी टी आई) चीन ने अपने शेमाल मग़रिबी शोरिश ज़दा सूबा ज़नजयानग के दार-उल-हकूमत उरुमकी को हज़ारों ख़ुसूसी पुलिस फोर्सेस रवाना करदिया है, जहां वो (चीन) मशरिक़ी तुर्किस्तान इस्लामी तहरीक (ई टी आई ऐम) के अस्करीयत पसंदों की अलहिदगी पसंद तहरीक से निमटने में मसरूफ़ हैं। सरकारी ख़बररसां इदारा झुन्नावा ने वाज़ेह तौर पर किसी वजह की निशानदेही किए बगै़र कहा कि हज़ारों ख़ुसूसी पुलिस मुलाज़ेमीन को इलाक़ाई अवामी सलामती महिकमा से उरुमकी मुंतक़िल करदिया गया है। ताज़ा तरीन ताय्युनाती वहां पहले से मुतय्यन फोर्सेस (बर्फ़ानी चीता) के इलावा होगी।

ये फोर्सेस उरुमकी में इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी यूनिट के तौर पर नुमायां शौहरत की हामिल हैं, जिन्हें दार-उल-हकूमत के इलावा पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर से मुत्तसिल चीनी सरहदी टाॶन काशग़र की सरहद पर भी ताय्युनात किया गया है। इस इलाक़ा में हांस तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद की नई आबादीयों के ख़िलाफ़ मुक़ामी इगोर मुस्लमान परतशद्दुद एहतिजाज कररहे हैं। गुज़शता 2 साल से बड़े पैमाने पर तशद्दुद और दहश्तगर्दी की सरगर्मीयां जारी हैं, जिस के नतीजा में कम से कम 200 अफ़राद हलाक और दीगर कई ज़ख़मी होगई।

इलावा अज़ीं ई टी आई ऐम की तरफ़ से वक़फ़ा वक़फ़ा से परतशद्दुद हमलों का सिलसिला भी जारी है। काशग़र इंतिज़ामीया ने कहा हैका अस्करीयत पसंद मुसलसल बेक़सूर अवाम को हलाक कररहे हैं और पाकिस्तान में अलहिदगी पसंदों को दहश्तगर्दी की तर्बीयत दी जा रही है, जिस के नतीजा में झिंजेयांग मैं इगोर मुस्लमानों से ताल्लुक़ रखने वाले ई टी आई ऐम अस्करीयत पसंदों के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर कार्यवाईयों केलिए चीनी पुलिस के मुख़्तलिफ़ शोबों में तआवुन में इज़ाफ़ा किया गया है ।

TOPPOPULARRECENT