Monday , September 24 2018

चीन, पाकिस्तान से अज़ीमतर फ़ौजी तआवुन का ख़ाहां

चीन ने आज पाकिस्तान के साथ मुशतर्का तहफ़्फ़ुज़ इलाक़ाई अमन और इस्तिहकाम के लिए अज़ीमतर फ़ौजी तआवुन की ख़ाहिश की क्योंकि आलमी सयान्ती सूरते हाल मुसलसल तग़य्युर पज़ीर है। वज़ीरे दिफ़ा चीन चांग वांग ने जो सरकारी दौरे पाकिस्तान पर हैं, क

चीन ने आज पाकिस्तान के साथ मुशतर्का तहफ़्फ़ुज़ इलाक़ाई अमन और इस्तिहकाम के लिए अज़ीमतर फ़ौजी तआवुन की ख़ाहिश की क्योंकि आलमी सयान्ती सूरते हाल मुसलसल तग़य्युर पज़ीर है। वज़ीरे दिफ़ा चीन चांग वांग ने जो सरकारी दौरे पाकिस्तान पर हैं, कहा कि दोनों ममालिक के दरमयान सदाबहार दोस्ती है। दोनों ममालिक अपने दिफ़ाई इंतिख़ाब की आज़ादी रखते हैं।

उन्हों ने कहा कि चीन और पाकिस्तान को बाहमी दिफ़ाई तआवुन में इज़ाफ़ा करना चाहीए ताकि मुशतर्का तौर पर इलाक़ाई अमन और इस्तिहकाम का तहफ़्फ़ुज़ कर सकें।

चीन के सरकारी ख़बररसां इदारा ज़िन्नावा ने कहा कि वज़ीरे दिफ़ा ख़्वाजा आसिफ़ से मुलाक़ात के दौरान चांग ने कहा कि बाहमी फ़ौजी ताल्लुक़ात ज़्यादा क़रीबी होना चाहिऐं ताकि मुसलसल तग़य्युर पज़ीर बैनुल अक़वामी और इलाक़ाई सयान्ती सूरते हाल के तक़ाज़ों की तकमील कर सकें।

वज़ीरे आज़म पाकिस्तान ने एतेमाद ज़ाहिर किया कि पाक – चीन तआवुन में दिफ़ा का शोबा भी शामिल होगा जो मुसलसल फ़रोग़ पज़ीर है। चांग ने हुकूमते पाकिस्तान की ताईद के चीनी त्यक्क़ुन का दावा किया।

TOPPOPULARRECENT