चीन में बच्चों की स्मगलिंग का रिया कट बेनकाब , 608 अफ़राद गिरफ़्तार

चीन में बच्चों की स्मगलिंग का रिया कट बेनकाब , 608 अफ़राद गिरफ़्तार

बीजिंग 8 दिसमबर (ए पी) चीनी हुक्काम ने कहा है कि इंसानी स्मगलिंग के दो अलग अलग रिया कटों के क़बज़ा से 178 बच्चों और चंद ख़वातीन को आज़ाद कराते हुए 608 मुश्तबा अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया गया है। वज़ारत अवामी सलामती ने अपने ब्यान में कहा

बीजिंग 8 दिसमबर (ए पी) चीनी हुक्काम ने कहा है कि इंसानी स्मगलिंग के दो अलग अलग रिया कटों के क़बज़ा से 178 बच्चों और चंद ख़वातीन को आज़ाद कराते हुए 608 मुश्तबा अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया गया है। वज़ारत अवामी सलामती ने अपने ब्यान में कहा है कि 5 हज़ार मुलाज़मीन पुलिस ने 10 सूबों में मुशतर्का कार्रवाई करते हुए तक़रीबन6 माह के दौरान तहक़ीक़ात मुकम्मल कीं और गुज़श्ता हफ़्ता मुश्तबा अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया।

इन रिया कटों के क़बज़ा से आज़ाद अक्सर बच्चों को यतीम ख़ानों में रखा गया है और बहुत जल्द उन के ख़ानदानों के हवाला करदिया जाएगा। जुनूबी सूबा सचिव इन में मई के दौरान ट्रैफ़िक हादिसा पेश आया था जिस की तहक़ीक़ात के दौरान इस रिया किट का पता चला। जिस के बाद सारे सूबों में पुलिस को चौकस करदिया गया था और ये इत्तिलाआत भी मौसूल हुई थीं कि सूबा सचिव इन में बच्चों को पकड़ कर वसत चीन के सूबा हीबी और दीगर मुक़ामात पर भारी क़ीमतों के इव्ज़ फ़रोख़त किया जा रहा था।

Top Stories